هشدار هاي پليس به مسافران نوروزي

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در خصوص توصیه به مسافران نوروزی گفت: به هیچ وجه در طول سفر با افراد غریبه درگیر نشوید.

سرهنگ قنبر مداحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هموطنان محترمی که قصد مسافرت در جای جای کشور را دارند با به خاطر سپردن توصیه های پلیس سفر دلنشین و عادی از هرگونه مشکلی را برایتان آرزو می کنیم.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: هموطنان در بین راه در شهرهای دیگر از محل سکونت خود سعی می کنند در طول سفر با مواجه شدن با هر نوع موضوع ناگواری عصبانی نشوند و با سایر افراد درگیر نشوند چرا که جز خراب کردن اوقات مسافرت خود راه را برای منفعت طلبان که به طور ساختگی  در کمین سرقت وسایل شما هستند باز می کنید.

این مقام سئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: همچنین هموطنان در ایام سفر به محض مشاهده افراد غیر محمول بلافاصله مشخصات آن را اعم ازمن، قیافه، مشخصات ظاهری، رنگ و فرم مو و پلاک خودرو را به ماموران انتظامی گزارش دهند.

وی افزود: مسافران نوروزی حتما شماره اضطراری خود را در داخل جیب فرزندان خود قرار دهند، تا به محض گمشدن آنها در طول سفر در مکان های شلوغ، ماموران انتظامی بتوانند به راحتی والدین فرزند را بیابند.

سرهنگ مداحی خاطر نشان کرد: در نهایت شهروندان مراقب محل اسکان، اجناس و وسایل خود در طول مسافرت باشند و به هیچ عنوان حتی برای چند لحظه وسایل خود را ترک نکنند./ل
برچسب ها: هشدار ، پلیس ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار