سردار نقدی تاكيد كرد

حماسه سياسي امسال سقوط امپراطوري آمريكا/ اوباما منافق‌ترين رئيس‌جمهور تاريخ آمريكا

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: حماسه سياسي امسال سقوط امپراطوري آمريكا و پرده‌برداري از چهره ريا و ظلم سياستمداران اين كشور است.

به گزارش حوزه دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم اختتاميه كنگره رهاورد سرزمين نور با عنوان جشنواره "باروت خيس" در جوار آستان مقدس شهداي گمنام شلمچه گفت: سرزمين‌هاي نور علاوه بر جاذبه معنوي كه دارد محكمه ظالمان و متجاوزان مي‌باشد چراكه خون مظلوم، قاتل را به مقتل مي‌كشاند و ما ديده‌ايم كه بارها و بارها اينطور شده است، اينجا مقتل قاتلان اصلي است.

سردار نقدي با بيان اينكه آمريكا تصور نكند با چند گفتگوي ديپلماتيك مي‌تواند تكليف پرونده خود را با ملت ايران روشن كند اظهار داشت: تكليف را اين سرزمين و اين شهدا روشن مي‌كند، آمريكا با شعارهاي پوشالي خود، قرآن را بر سر نيزه كرده است و گمان مي‌كند ملت ايران اين شعارها را باور مي‌كنند.

وي تعيين تكليف پرونده آمريكا را توسط خون 220 هزار شهيد و صدها هزار جانباز و همسران شهدا عنوان كرده و افزود: اساسا روي كار آمدن اوباما با وعده تغيير بود اما سوال اين است كه كدام تغيير را ملت‌هاي جهان در آمريكا احساس كردند؟ حمايت از حقوق بشر، حمايت از ديكتاتورها و ... روندي است كه اوباما ادامه داده است.

سردار نقدي با بيان اينكه رويكرد رئيس جمهور آمريكا منافق گونه است بيان كرد: اوباما در نامه‌هايي كه به جمهوري اسلامي نوشته، وعده داده بود مسئله پرونده هسته‌اي ايران تمام مي‌شود اما در زماني كه دولت تركيه و برزيل براي حل مسئله به ميان آمدند به گونه‌اي ديگر عمل كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، اوباما را منافق ترين رييس جمهور تاريخ آمريكا دانسته و ادامه داد: در اين مدت جز خيانت از اوباما به عنوان رئيس جمهور آمريكا چيزي مشاهده نشده است همانطور كه براي نوزور به زبان فارسي پيام داد و به زبان عبري عمل كرد.

وي با اشاره به نامگذاري سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي از سوي امام خامنه‌اي تصريح كرد: حماسه سياسي كه ولي امر مسلمين از ما مي‌خواهند اين است كه چهره مزدور را به دنيا معرفي كنيم و بزرگترين حماسه سياسي اين خواهد بود كه پرده از چهره جهانخواران بركشيم و آمريكا را همانطور كه هست نشان دهيم.

سردار نقدي خاطر نشان كرد: امروز افتخار داريم كه حماسه ديگري را از كنار قدمگاه و مشهد شهدا آغاز كنيم و اين سرنوشت محتوم استكبار است چراكه اين خون‌ها همانطور كه افراد زيادي را بيدار كرده است، ظالمان را رسوا خواهد كرد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان اينكه استكبار عرصه مقابله با ايران را به ورزش و هنر كشانده است گفت: جايزه اسكار را كه ادعا مي‌كردند هنري محض است با رويكرد كاملا سياسي به فيلمي بي مايه و غير هنري اعطا مي‌كنند تا همگان بفهمند كه اسكار، سياسي محض و زير نظر كاخ سفيد مي باشد.

وي با اشاره به اعطاي جايزه اسكار از سوي ميشل اوباما به كارگردان فيلم ضدايراني آرگو اظهار داشت: ما استقبال مي‌كنيم كه اين حقايق براي ملت ايران روشن بشود چون اگر ميلياردها خرج مي‌كرديم كه حقيقيت اسكار را به جهانيان معرفي كنيم نمي‌توانستيم اما اين اقدام توسط همسر اوباما حقايق جايزه اسكار را به جهانيان نشان داد.

سردار نقدي طراحي اين اقدام را از سوي هنرمندان زخم خورده آمريكا دانسته و تصريح كرد: برخي از هنرمندان دردمند آمريكا طراحي كردند كه اعلام كنند جايزه اسكار تابع جريان زور و سلطه است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: حماسه سياسي امسال سقوط امپراطوري آمريكا و پرده‌برداري از چهره ريا و ظلم سياستمداران اين كشور است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار