پژمان‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سمت و سوي فيلم "رسوايي" خوب ولي نحوه پرداختن به آن ناقص است

عضو کميسيون فرهنگي مجلس با بيان اين‌که فيلم رسوايي در مقام تخريب روحانيت نيست، گفت: اصل و سمت و سوي فيلم رسوايي خوب ولي نحوه پرداختن به آن ناقص است.

حجت‌الاسلام " نصرالله پژمان‌فر" نماينده مشهد و کلات در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فيلم رسوايي گفت: بنده اين فيلم را ديده‌ام و قصه فيلم گرچه خوب بوده و به موضوع خوبي پرداخته است، ولي نحوه روايت‌گري اشکال فني دارد.

وي افزود: خوب بود آقاي ده‌نمکي در اين فيلم از يک کارشناس مسلط ديني استفاده مي‌کرد تا اين مشکلات به وجود نيايد.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس تصريح کرد: اين فيلم در مقام تخريب روحانيت نبوده و در اصل کار خوبي است، ولي اگر از مشاور ديني و هنري با تجربه استفاده مي‌شد فيلم خوب و غني‌تر به بار مي‌‌آمد.

وي با بيان اين‌که در اسلام هدف، وسيله را توجيه نمي‌کند، گفت: نبايد براي انجام کاري مثبت از هر راهي اقدام کنيم، ولي در اين فيلم شخصيت اصلي براي انجام کار مثبتي اقدام به کاري مي‌کند که برخلاف آموزه‌هاي اسلام است.

وي هم‌چنين تصريح کرد: بايد در نظر داشته باشيم که براي انعکاس واقعيت نبايد در اصل قصه تصرف داشته باشيم و براي ايجاد جذابيت در مخاطب نيز نبايد هر صحنه‌اي را به نمايش بگذاريم.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس با بيان اين‌ که فيلم رسوايي در مقام تخريب روحانيت نيست، گفت: اصل و سمت و سوي فيلم رسوايي خوب ولي نحوه پرداختن به آن ناقص است.

لازم به ذکر است، فيلم رسوايي به کارگرداني، تهيه‌کنندگي و نويسندگي مسعود ده‌نمکي و با نقش‌آفريني اکبر عبدي، محمدرضا شريفي‌نيا و الناز شاکردوست در سي و يکمين جشنواره فيلم فجر به نمايش گذاشته شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار