سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صداوسیما توانست در برنامه‌سازی بین ایام "فاطمیه" و "نوروز" توازن ایجاد کند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه صداسیما در ایام نوروز در بخش‌های خبری عملکرد خوبی داشته است، گفت: صداوسیما نسبتا توانست یک توازنی بین ایام فاطمیه که ایام مقدسی برای ماست با ایام نوروز ایجاد کند.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره عملکرد صداوسیما در ایام نوروز اظهار داشت: تا آن حدی که من برنامه‌ها را دنبال کردم در "بخش‌های خبری" عملکرد خوبی داشته است؛ از جمله در پوشش سخنرانی مقام معظم رهبری عملکرد مطلوبی داشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری درباره تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه و عملکرد صداسیما در این ایام گفت: صداوسیما نسبتا توانسته است یک توازنی بین ایام فاطمیه که ایام مقدسی برای ماست با ایام نوروز  ایجاد کند. به طور نسبی عملکرد صداوسیما در این ایام مطلوب بود.

وی در ادامه انتقادی به سریال نوروزی "پایتخت 2" داشت و عنوان کرد: در این سریال به فرهنگ غنی مازندران به صورت سطحی نگریسته شده است.

سجادی با بیان اینکه فرهنگ مازندرانی فرهنگی عمیق، ریشه‌دار و فرهنگی است که حکومت‌های شیعی در آن تشکیل شده است، افزود: در این سریال با لهجه مازندرانی با طنازی برخورد شده است در حالیکه نباید اینگونه باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری همچنین تاکید کرد: افراد سالخورده مازندرانی افراد محترم و  مورد احترام خانواده‌ها هستند، اما در این سریال تصویر درستی از این افراد به نمایش درنیامده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار