لزوم سرمايه گذاري اصولي در صنعت نفت و انرژي/ قيمت حامل هاي انرژي در سال جاري افزايش نمي يابد.

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: زماني شعار حماسه سياسي و اقتصادي در كشور تحقق پيدا مي كند كه تمام مسولان كشور عزم جدي براي مديريت وسرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اقتصادي كشور داشته باشند.

سيدمهدي موسوي نژاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در خصوص شعار حماسه سياسي و اقتصادي با بيان اين مطلب گفت: حماسه سياسي و اقتصادي به معناي واقعي زماني در كشور تحقق پيدا مي كند كه بتوانيم نظام اقتصادي كشور را در جهت اهداف توسعه پايه هاي اقتصادي سوق دهيم.

وي تصريح كرد: بالابردن كيفيت توليد داخلي و استفاده از تكنولوژي بروز در صنايع زمينه را براي ارتقاي اقتدار اقتصادي  و سياسي كشور هموارتر مي سازد.

موسوي نژاد با تاكيد براينكه شعار حماسه اقتصادي و سياسي مختص مديران و مسولان كشور نيست بلكه بايد آحاد جامعه در تحقق بخشيدن اين موضوع نقش اساسي دارند و مردم مي توانند با اصلاح الگوي مصرف  و با  نگاه مديريتي صحيح  بستر را براي ايجاد ارزش افزوده و اشتغالزايي و اعتماد  و اطمينان در بخش توليد فراهم كنند.

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: براي رسيدن به اقتصاد فعال و پويا در بخش نفت و انرژي بايد سرمايه گذاري اصولي صورت گيرد هرچه سرمايه گذاري در اين بخش انجام شود مسير براي ايجاد ارزش افزوده و تبديل نفت خام به انواع فراورده هاي ديگر فراهم مي شود.
وي خاطرنشان كرد: سرمايه در نفت و انرژي سبب مي شود كه ثروت ملي به هدر نرود.

نماینده مردم بوشهر و دشتستان  در رابطه با اولین جلسه کمیسیون انرژی در سال جدید گفت: در اولین جلسه کمیسیون انرژی وزیر نفت در کمیسیون حضور یافت و توضیحاتی در رابطه با عملکرد یک ساله وزارت نفت مسائلی را مطرح کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: در جلسه کمیسیون انرژی اعضای کمیسیون در رابطه با وزارتخانه نفت سوالاتی را نیز از وزیر پرسیدند و قاسمی نیز به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

نماینده مردم بوشهر و دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون انرژی از وزير نفت در رابطه با افزایش سوخت، بنزین و گازوئیل نیز سوالاتی را مطرح کردند که وزیر در پاسخ به سوالات نمایندگان بیان کرد: در سال جاری نه قیمت گازوئیل و نه قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.