سعيدي‌کيا:

هرگز سياسي کاري نکرده‌ام

کانديداي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري گفت: يکي از نقاط ضعف دولت‌هاي گذشته وعده‌هاي زياد و عمل نکردن به آنها است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محمد سعيدي‌کيا" کانديداي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري، روز گذشته به استان ايلام سفر کرد و در مسجد جامع اين استان در جمع مردم به ايراد سخنراني پرداخت.  
 
سعيدي‌کيا اظهارداشت: بنده تاکنون 25 بار به ايلام آمده‌ام و يادم نرفته که در جنگ چه حماسه‌ها آفريديد.
 
وي ادامه داد: نظارت در کشور ما ضعيف است و 2 بار شخصا از مقام معظم رهبري شنيدم که در بحث مديريت بايد به سه نکته توجه کرد.
 
وزير مسکن دولت نهم يکي از نقاط ضعف دولت‌هاي گذشته را وعده‌هاي زياد  و عمل نکردن به آنها عنوان کرد و افزود: پول نفت بايد به سرمايه امروز و فردا تبديل شود، اين پول بايد توسط صندوق  توسعه ملي صرف سرمايه گذاري و توليد به وسيله بخش خصوصي شود که اين آباداني حاصل تلاش و کار مردم است.  
 
سعيدي‌کيا هم چنين شب گذشته در جمع پرشور دانشجويان دانشگاه ايلام حاضر  شد و گفت: معتقدم پيروز انتخابات 88 مردم سربلند ايران بودند که در انتخابات شرکت کردند و ان شاءلله حماسه خلق مي‌کنند.  
 
وي افزود: اقتصاد کشور با مشکل سرمايه گذاري، مقررات بسيار متغير،  رکود تورمي، افت توليد و در نتيجه کاهش اشتغال رو به رو است.  
 
وي تصريح کرد: وظيفه دولت سياست گذاري، برنامه ريزي، هدايت و حمايت و نظارت است، وقتي مردم در تصميم‌سازي شرکت داشته باشند تصميم اتخاذ شده را بهتر اجرا مي‌کنند.  
 
سعيدي‌کيا تاکيد کرد: در تمام وزارتخانه‌ها با مشورت، خرد و عقل جمعي کار کردم و در اين 34 سال هرگز سياسي کاري نکردم.

انتهاي پيام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار