سنندج/

فراخوان سومین جشنواره ˈیک تصویر از یک حدیث رضویˈ در کردستان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از انتشار فراخوان سومین جشنواره موضوعی ˈیک تصویر از یک حدیث رضویˈ با معرفی 26 حدیث از کلام نورانی امام رضا علیه السلام به علاقه مندان، خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،شیخی گفت: پرورش خلاقیت تصویری کودکان و نوجوانان، توجه به جنبه های تصویری احادیث امام رضا (ع) و گسترش ارزش های انسانی و معنوی به عنوان بخش مهمی از فرهنگ ایران اسلامی، ترغیب کودکان و نوجوانان به خلق آثاری بدیع و زیبا با موضوعات دینی و اخلاقی به ویژه کلام و احادیث امام رضا (ع) و همچنین اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی را از جمله اهداف برگزاری جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی عنوان کرد.
وی گفت: کودکان و نوجوانان هفت تا 17 ساله می توانند در نهایت دو اثر نقاشی خود را با تکنیک آزاد در اندازه 35×25 بر روی مقوا تا 25 تیر سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی گفت: نقاشی ها باید با موضوع احادیث معرفی شده در ارتباط باشد و حدیث نقاشی شده، در شناسنامه صاحب اثر در پشت نقاشی نیز درج شود.
شیخی افزود: در حال حاضر نیز 26 حدیث از کلام نورانی امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، برای تصویرگری و نقاشی و نیز بهره مندی از فیض معنوی کلام امام رضا علیه السلام در وبلاگ حدیث حکمت به نشانی اینترنتی www.hadisehekmat.blogfa.com به نمایش گذاشته شده است./ع


برچسب ها: دبیر خانه ، احادیث ، نهایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.