اكسپريا پلی استیشن‌ مي شود + تصوير

سوني مي خواهد گوشي هاي هوشمندش را با يك دسته بازي ويژه به كنسول بازي تبديل كند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همان‌قدر كه دانش و به موازات آن فناوری پیشرفت می‌كند، صنعت سرگرمی‌های الكترونیكی از جمله بازی‌ها ویدئویی هم حركت رو به جلو داشته‌اند.

زمانی لذت انجام یك بازی ویدئویی با خرید یك دستگاه بزرگ به همراه دسته بازی و كلی سیم رابط بود اما اين روزها، دستگاه جادویی جدیدی به نام تلفن همراه هوشمند به بازار آمده است كه با توجه به توانمندی‌های ذاتی خود در حال بلعیدن بیشتر دستگاه‌های الكترونیكی پیرامون‌مان و قرار دادن آنها در دل خود است. از همین رو شاهد عناوین بازی‌هایی معروف و جذاب با گرافیكی بالا هستیم كه بر صفحه نمایش گوشی نقش می‌بندد.

از طرفی هم با عرضه بازی‌های جذاب برای تلفن‌های همراه هوشمند، دسترسی به بازی رایانه‌ای برای طیف گسترده‌تری و در هر مكان و شرایطی مهیا شده است؛ به گونه‌ای كه می‌توان برای مثال حین سفر با خودرو بازی مورد علاقه را نیز روی گوشی انجام داد.اما هر اندازه كه بازی‌ها به اصطلاح قابل حمل‌تر شوند، باز هم بازی كردن در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت دیگری دارد.


بتازگی كمپانی ژاپنی سونی، با تجربه‌ای كه در زمینه سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای دارد، كنسول پلی استیشن‌ آن را در دل تمامی گوشی‌های هوشمند تولیدی اخیرش از جمله گوشی توانمند اكسیریا Z گنجانده است. به این ترتیب كاربر می‌تواند با اتصال یك دسته جوی‌استیك به گوشی و اتصال گوشی به تلویزیون، بازی مورد علاقه‌اش را روی نمایشگر بزرگ خانه انجام دهد.

بعلاوه این نكته هم قابل توجه است كه می‌توان بازی دلخواه را درون خانه و توسط تلویزیون آغاز كرد و در حین سفر به شهر دیگری و با رسیدن به مقصد به پایان رساند. با این اقدام سونی این‌طور به نظر می‌رسد كه تا چند سال آینده ابعاد كنسول‌های بازی تا حد چشمگیری كاهش یابد یا این‌كه این وسیله به كلی توسط موبایل بلعیده مي شود!/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پسته
۲۰:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
خب اینو که میشه رو تبلتای دیگه هم انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۵:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
چه جالب اگه این جوری باشه خیلی خوب می شود
آخرین اخبار