گرامیداشت "سعدی افشار" در اجرای پایانی نمایش های "پلکان" و "سمنو"

دو نمایش "پلکان"در تالار اصلی و "سمنو"در تالار سایه جمعه30 فروردین با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد سعدی افشار به اجرای خود پایان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش "پلکان"نوشته زنده یاد اکبر رادی که از 15 بهمن سال گذشته به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرد، جمعه 30 فروردین ماه در حضور قابل توجه تماشاگران و تقدیم اجرا به زنده یاد سعدی افشار از تالار اصلی تئاترشهر خداحافظی کرد.

براساس این گزارش نمایش "سمنو"نوشته خیرالله تقیانی پور و کارگردانی جواد نوری هم که از 21 فروردین در تالار سایه به صحنه رفت روز گذشته در میان استقبال تماشاگران و گرامیداشت یاد و خاطره سعدی افشار هنرمند صاحب نام نمایش های سنتی به اجرای خود پایان داد.

شایان ذکر است با پایان گرفتن نمایش "سمنو"در تالار سایه ، نمایش "دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد"نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی عباس غفاری به صحنه خواهد رفت. ضمن این که در تالار چهارسو نمایش "راکب"نوشته جمشید خانیان و کارگردانی کوروش زارعی، نمایش "مرکب خوانی ارکستر مردگان"نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار قشقایی و  نمایش "کابوس وقتی کاپوچینو تمام می شود"نوشته و کار میلاد اکبر نژاد در کارگاه نمایش این هفته میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.