مظفر در جلسه مسئولين كميته ائتلاف پيشرفت اعلام كرد

برگزاري نشست‌هاي تخصصي نامزدهاي ائتلاف پيشرفت با حضور نخبگان

رييس ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت در پايان جلسه كميته‌هاي ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت از برگزاري نشست‌هاي تخصصي نامزدهاي ائتلاف پيشرفت با حضور نخبگان سياسي، اقتصادي و رسانه‌اي خبر داد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي ائتلاف پيشرفت، حسين مظفر رييس ستاد انتخابات ائتلاف پيشرفت در پايان جلسه مسوولين كميته و واحدهاي ائتلاف پيشرفت از برگزاري نشست‌هاي تخصصي با نخبگان خبر داد و گفت: بنا داريم تا زمان آغاز تبليغات انتخابات يازدهم رياست جمهوري در نشستي با نخبگان و صاحبان انديشه، نقطه نظرات آنها را دريافت کنیم و با برنامه‌اي جامع‌تر وارد فضاي رقابت شويم.
 
وي افزود: چندين نشست تخصصي، برنامه‌ريزي شده كه از جمله، نشست با اقتصاددانان ، نشست با صاحب‌نظران و فعالان سياسي و فعالان عرصه فرهنگ و همچنین نشستی با فعالان رسانه‌ای سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است که در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.
 
 وي اضافه كرد: البته نشستي نيز با ستادهاي انتخاباتي سه نامزد ائتلاف پيشرفت و ستادمركزي ائتلاف در استان‌ها قبل از شروع تبليغات خواهيم داشت.
 
وي در مورد برنامه اين نشست‌هاي تخصصي گفت: براي هم‌افزايي گفتماني، بررسي مشكلات و ارايه برنامه‌هاي ائتلاف پيشرفت به نخبگان اين جلسات برگزار مي‌شود.

 همچنين تعدادي از اساتيد دانشگاه، فعالين اقتصادي، سياسي، فرهنگي، رسانه‌اي و.. به ارايه ديگاههاي خود مي‌پردازند.
 
مظفر اضافه كرد:سال 92 سال حماسه سياسي و اقتصادي نام گرفته كه براي برگزاري انتخاباتي پرشور و دستيابي به سند چشم‌انداز در جهت عدالت و پيشرفت تلاش داريم در بين نخبگان يك هم‌افزايي گسترده شكل بگيرد.
 
وي افزود: اصلي‌ترين كاركردي كه از برگزاري اين نشست‌ها دنبال مي‌كنيم برون‌رفت از مشكلات و معضلات كشور و حل فوري مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم است.
 
 مظفر درخصوص روند همكاري سه عضو شوراي ائتلاف پيشرفت گفت: همکاری اعضای ائتلاف با فرد منتخب با کوله‌باری پر از تجربه، مدیریت، کارآمدی و با سیاست‌های اخلاقی، عقلانی، اعتدالی در تدوین برنامه‌ها و انتخاب همکاران و تیم خدمتگزار ملت دریچه‌ای نوبد‌بخش را بر روی مردم عزیز ایران اسلامی خواهد گشود.
 
 رئیس ستاد ائتلاف پیشرفت تاكيد كرد: این ائتلاف امیدوار است در جهت پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارد و براساس راهبردی که رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف تعیین نموده‌اند در اداره کشور موجبات اطمینان خاطر و آرامش مردم عزیز را فراهم کند.
 
وي خاطرنشان ساخت: ما همه اصولگرايان را به همگرايي و انسجام دعوت مي‌كنيم و تمام توان و ظرفيت خود را به كار خواهيم گرفت تا كارآمدي حكومت ديني را نشان داده و مانع از حضور مخرب جريان فتنه، فساد و انحراف شويم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نخبگان ، نشست ، سیاسی ، مظفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار