ميدل ايست آنلاين:

اتهام همدستي مجري شبکه الجزيره با آدم ربايان در سوريه

مجري يکي از برنامه هاي توليدي شبکه ماهواره اي الجزيره قطر به هم دستي با آدم ربايان در سوريه متهم شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري ميدل ايست آنلاين، "فيصل قاسم" مجري برنامه ( الاتجاه المعاکس) در شبکه الجزيره قطر که پيش از اين دولت سوريه اموال منقول و غير منقول او را به اتهام همکاري با تروريسم مصادره کرده بود اين بار نيز با اتهام مشابه ديگري روبرو شده است.

"رغده" از هنرمندان سوري مقيم مصر، که مدت زماني است پدرش در خاک سوريه مفقود شده است  "فيصل قاسم" را به  ارتباط با ربايندگان پدر خود متهم کرد و هشدار داد: در صورت اثبات اين اتهام عليه اين مجري شبکه الجزيره در محاکم بين المللي شکايت خواهد کرد.

اين هنرمند سوري در پيامي صوتي که در فيس بوک منتشر شد، اعلام کرد: در خبرها شنيده ام فيصل قاسم در ربودن پدرم دست دارد.

"رغده" پيش از اين پيشنهادي از شبکه الجزيره دريافت کرده بود که بر اساس آن مقام هاي اين شبکه براي ميانجيگري ميان او و مخالفان سوري و تلاش براي آزادي پدرش تاکيد کرده بودند اما او ميانجيگري الجزيره را نپذيرفت و پاسخ داد:‌ پدرم را نيز مثل ديگر شهدايي مي دانم که در جنگ داخلي سوريه به شهادت رسيده اند.

وي وعده داد نوار صوتي از مکالمه با يکي از مقام هاي الجزيره در اختيار دارد که تا چند روز آينده منتشر خواهد کرد.

در پي طرح اتهام آدم ربايي عليه "فيصل قاسم"، اين مجري تلويزيوني به شدت اين اتهام را رد کرد.
وزارت دارايي سوريه در حکمي که پيش از اين براي مصادره اموال منقول و غير منقول فيصل قاسم صادر کرده بود نوشته بود: اين حکم منطبق با قانون مبارزه با تروريسم است و مصادره اموال "فيصل قاسم" زماني صورت گرفت که نقش او در کمک مالي به گروه هاي تروريستي ، توطئه عليه کشور سوريه، تلاش براي بي ثباتي داخلي سوريه و اقدام به اعمالي جهت ايجاد جنگ داخلي در کشور اثبات شده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار