مرتضوي در جمع خبرنگاران:

از شيوه برگزاري دادگاه ناراضي‌ام

متهم رديف اول پرونده کهريزک از شيوه برگزاري دادگاه ناراضي‌ام و درخواستم اين است که از جلسه آينده دادگاه علني برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ "سعيد مرتضوي" در حاشيه برگزاري دادگاه  كهريزك در جمع خبرنگاران گفت: بحثي را که به آقاي روح‌الاميني از سوي بنده اعلام كرده نوع ديگري مطرح شده است.

متهم رديف اول پرونده کهريزک ادامه داد: من در سخنانم موضوع مسئوليت‌پذيري را عنوان کرده بودم و گفتم که اگر توقع اين است که دادستان تهران بايد مسئوليت‌پذير باشد والدين نيز بايد در آن مقطع زماني بايد به توصيه‌هاي مسئولان گوش مي‌دادند.

وي درباره روند دادگاه اذعان داشت: از روند دادگاه راضي نيستم و دليلش غير علني بودن آن است در حال حاضر اتهامات ما به صورت علني در داخل و خارج از کشور بيان مي‌شود در صورتي که ما کوچکترين گناهي در قضيه کهريزک نداريم.

مرتضوي افزود: اگر امکان دارد از جلسه آينده دادگاه علني برگزار شود چراکه اطلاعات محرمانه وجود ندارد.

متهم رديف اول دادگاه کهريزک تصريح کرد: البته در حال حاضر نمي‌توانيم درباره روند رسيدگي اظهار نظر کنيم چراکه هنوز راي صادر نشده ولي از شيوه برگزاري دادگاه به خاطر غير علني بودن آن ناراضي هستيم.

وي گفت: بايد دادگاه به صورت علني برگزار شود تا رسانه‌ها بتواند اظهارات شکات و متهمان را گوش کنند چراکه دشمن موضوع دادگاه را براي سواستفاده از جريانات داخلي به کار برده است با حضور رسانه‌ها در دادگاه باعث مي‌شود افکار عمومي هم در جريانات جزييات دادگاه قرار بگيرند و درست قضاوت کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دادگاه ، مرتضوی ، شیوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار