بوشهر/

تکریم معلم پاسداشت همه خوبی‌های یک جامعه است

استاندار بوشهر گفت: تکریم معلم پاسداشت همه خوبی‌های یک جامعه است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فریدون حسنوند صبح چهارشنبه در جمع مسئولان استان بوشهر با اشاره به روز معلم و با تاکید بر لزوم تکریم مقام معلم، اظهار داشت: معلم‌ها از بهترین انسان‌های عالم هستند و این شرافت و فضیلتی بس ارزشمند است که معلم امروز بتواند نشان حضرت حق و پیامبران و امامان راستین را در وجود خویش متجلی سازد.

وی ادامه داد: تکریم و گرامیداشت معلم، پاسداشت همه خوبی‌ها و عصاره تحول‌خواهی و رشد و بالندگی یک جامعه است که در ایران اسلامی بر آنیم تا در نیکوترین شکل خود بروز کند.

استاندار بوشهر در ادامه بیان داشت: زمانی که قدر معلم پاس داشته شود می‌توان به تعاملی دو سویه برای گسترش فرهنگ دینی و علمی و پژوهشی امیدوارتر بود.

وی در ادامه روز کارگر را تبریک گفت و خاطرنشان ساخت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، کارگران همچون گذشته با تلاش‌ شبانه‌روزی خود درصدد تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب بوده و با عزمی راسخ و استوار در مسیر پیشرفت کشور گام بر می‌دارند.

حسنوند اضافه کرد: کارگران ولایی ایران اسلامی با تلاش مضاعف در مقابل تمام تحریم‌های جهان استکبار ایستاده و با تلاش شبانه‌روزی خود ضمن شکستن تحریم‌ها، بر قله افتخار و پیشرفت ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: روز کارگر روز تجلیل از انسان‌هایی است که همت و سرمایه سلامتی خود را برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور به‌کار گرفته‌اند تا ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل بدرخشد.

استاندار بوشهر گفت: کار و نام کارگر مقدس بوده و بر دستان توانای زحمتکشان عرصه‌های مختلف بوسه می‌زنیم و بر خود می‌بالیم که ایران اسلامی کارگران ولایی و پرتلاش در عرصه‌های مختلف دارد.

وی در ادامه با اشاره به روز شوراها، افزود: اعضای شورای شهر و روستا با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش و باید با امانت، کفايت، درايت و کياست و حسن سلوک برای نيل به جامعه شهروندمدار خالصانه و عاشقانه کوشش می‌کنند.

حسنوند اظهار داشت: تلاش‌ها شوراها برای رسیدگی به مشکلات مردم کاری ستودنی است و منتخبان شوراها به عنوان نمایندگان مردم در شهر و روستا باید قدر این فرصت خدمت را دانسته و از هیچ کوششی برای آبادانی شهر و روستای خود دریغ نکنند.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا محل حضور مردم برای حل مشکلات خود مردم است و در اهمیت شوراها همین بس که در آیات و روایات همواره بر امر شور و مشورت تاکید شده است.

استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردمسالاری دینی و عرصه تلاش و کوشش مردم برای بهبود شرایط زندگی خود است که نظام اسلامی ایران به وجود بابرکت شوراها به خود می‌بالد./ک

برچسب ها: جامعه ، معلم ، پاسداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.