زنجان/

تشكيل كميته صنعت و دانشگاه براي اولين باردر استان زنجان

براي اولين بار در استان زنجان كميته صنعت و دانشگاه با حضور مديران تحقيق و توسعه واحدهاي صنعتي و روساي دانشگاهها از سوي سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان تشكيل گرديد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،در جلسه اي كه در اين راستا برگزار گرديد معاون برنامه ريزي سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان با بيان اينكه نبايد ارتباط صنعت و دانشگاه در مباحث تئوري و پايه اي متوقف شود گفت: هدف از تشكيل كميته صنعت و دانشگاه ايجاد تعامل موثر بين صنعت و دانشگاه با اولويت انجام كارهاي عملياتي است.

فغفوري با اشاره به نياز بخش صنعت جهت حضور در عرصه نوآوري و بهبود مستمر عنوان كرد : زماني واحدهاي توليدي و صنعتي علاقه اي به فعاليت در بخش هاي تحقيقاتي نداشتند و كليه امور به صورت روتين انجام مي شد اما هم اكنون شاهد فعاليت چشمگير واحدها در اين بخش هستيم.

وي ادامه داد: هم اكنون در 10 واحد صنعتي واحدهاي تحقيق و توسعه (R&D) فعال هستند و به عنوان پايلوت عملياتي فعاليت مي نمايند.

معاون برنامه ريزي سازمان يكي ديگر از اهداف تشكيل كميته صنعت و دانشگاه را آشنايي واحدها با فعاليت واحدهاي R&D در ساير شركت ها ، برقراري ارتباط بين واحدها و جلوگيري از انجام امور موازي عنوان كرد./س


 

برچسب ها: صنعت ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.