نتايج يک نظر سنجي از صدرنشینی ولايتي و قاليباف حکايت دارد + آمار

نظرسنجی از میان کاندیداهای اصولگرا در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری سال 1392-(به ترتیب حروف الفبا)صورت گرفته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، صابر امامی عضو شورای مرکزی جمعیت اصولگرایان جوان در جمع‌بندی نتایج ده روزه ارزیابی و نظر سنجی این جمعیت ميان اصولگرايان خبر از صدرنشینی ولایتی- قالیباف- جلیلی- رضایی و لنکرانی در این نظر سنجی داد و افزود: نظرسنجی جمعیت اصولگرایان جوان از ۴ اردیبهشت آغاز شده که تاکنون از مجموع نظرات ارایه شده(4529) علی اکبر ولایتی مقام اول و محمدباقر قالیباف مقام دوم- سعید جلیلی مقام سوم و محسن رضایی مقام چهارم و باقر لنکرانی مقام پنجم این نظرسنجی را به خود اختصاص داده‌اند.
 
این عضو شورای مرکزی جمعیت اصولگرایان جوان اضافه کرد: این نظرسنجی از میان کاندیداهای اصولگرا در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری سال 1392-(به ترتیب حروف الفبا)صورت گرفته است و به ترتیب آقایان: یحیی آل اسحاق- حسن ابوترابی فرد- کامران باقری لنکرانی- محمدرضا باهنر- مصطفی پورمحمدی- سعید جلیلی- غلامعلی حداد عادل- محسن رضایی- علیرضا زاکانی- محمدباقر قالیباف- منوچهر متکی و علی اکبر ولایتی در این نظرسنجی معرفی شده اند.
 
وی نتایج کامل نظرسنجی جمعیت اصولگرایان جوان را به این ترتیب اعلام کرد:



 
عضو شورای مرکزی جمعیت اصولگرایان جوان همچنین خبر داد: اواخر هفته جاری با حضور اعضای شورای مرکزی و نمایندگان استانی جمعیت اصولگرایان جوان دبیرکل این تشکل معرفی می‌شود.
 
وی خاطرنشان ساخت: این نظرسنجی تا آستانه انتخابات ریاست جمهوری ادامه پیدا می‌کند ضمن اینکه کاندیدای مورد نظر جمعیت اصولگرایان جوان با بهره‌گیری از خرد جمعی و مجموع نظرات اعضای شورای مرکزی و نمایندگان استانی جمعیت به صورت رسمی معرفی می‌شود.

شایان ذکر است جمعیت اصولگرایان جوان با هدف بصیرت افزایی و ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در میان آحاد جوانان متدین و معتقد به اصول و مبانی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و نامزدهای خود را بر اساس اصل مشورت و خرد جمعی معرفی خواهد کرد.

وي در پايان تاکيد کرد: این نظرسنجی ده روز است که آغاز شده و هفته‌های آتي نيز ادامه می‌یابد و علاقمندان برای ثبت نظرات خود می‌توانند به پایگاه خبری اصولگرا(www.osoolgera.ir) مراجعه نمایند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار