دغدغه وزارت ورزش و جوانان چيست؟

يك روز بدون طلاق يا هر روز با طلاق

يك روز در تقويم روز بدون طلاق است، وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا هيچ طلاقي در اين روز ثبت نشود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، كاهش آمار ازدواج و افزايش آمار طلاق به صورتي كه تاكنون در هيچ دوره اي شاهد آن نبوده ايم زنگ هشداري را به صدا در آورده تا مسئولين به خصوص مسئولين وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولي امور جوانان نياز به بازنگري بيشتر را در مورد دفاع و مسائل مربوط به  جوانان در اولويت خود قرار دهند.
در حالي كه آمارها، افزايش 6 درصدي طلاق در جامعه امروز را نشان مي دهد به ازاي هر 2/5 ازدواج را هر يك طلاق در كشور بوده ايم از طرفي موضوع نگران كننده عدم تمايل جوانان به مسئله ازدواج نيز خودنمايي مي كند.
ازدواج مسئله اي كه عدم دقت مسئولين به آن انواع آسيب هاي اجتماعي را در جامعه در بر مي گيرد و با خود مستندات متعددي را به دنبال دارد كه پيشگيري از اين مسئله شايد راهي عاقلانه تر و به صرفه تر باشد.
اما در اين ميان تدبيري كه وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه مسئول به جاي حل مشكل واقعي 3 سال است  كه تلاش مي كند روز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) را روز بدون طلاق نامگذاري كند.
يك روز در تقويم روز بدون طلاق رونمايي شده كه دفترخانه هاي ازدواج و طلاق دراين روز اجازه ثبت طلاق را نخواهند داشت.
در حالي كه آمار طلاق در جامعه ، نشان داده است نامگذاري روز بدون طلاق آيا راهگشا خواهد بود يا بايد زمينه اي براي ازدواج آسان جوانان فراهم كرده و علت بالا رفتن ميزان طلاق را بيش از پيش كارشناسي كرد تا شايد راهگشايي باشد براي كاهش اين منفورترين حلال خداوند./ز
برچسب ها: طلاق ، ورزش ، تقویم ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار