لنکرانی در نشست خبري:

فضای کشور در انتخابات آتي دو قطبی نیست

کانديداي جبهه پايداري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: فضای کشور در انتخابات آتي دو قطبی نیست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "کامران باقری لنکرانی" کانديداي یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد، با بیان اینکه یکی از افتخارات کشور ما  وجود مردم سالاری دینی است، گفت: رای مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که کار آمدی و مشروعیت در نظام ولایی اشباع شود.

وی افزود: حضور بنده در انتخابات ریاست جمهوری ثابت می‌کند که پول و وابستگی‌های خانوادگی دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران معنایی ندارد و مردم تنها بر ایمان، خلاقیت و فکر روشن نامزدها تاکید دارند.

لنکرانی با بیان اینکه دولت یازدهم باید آرمان‌گرا باشد، تصریح کرد: امیدواریم در دولت  آینده نسل جوان بتواند تاثیر گذار باشد و فردی  به عنوان رئیس جمهور انتخابت شود که بر باورهای دینی تاکید داشته باشد.

 لنکرانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اجماع اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد یا خير اظهار داشت: فضای فعلی کشور به گونه‌ای است که حضور همه سلایق در چارچوب قانون ممکن خواهد بود اما نکته قابل اهمیت این است که فضای کشور در انتخابات پیش رو دو قطبی نیست.

کانديداي جبهه پايداري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم ادامه داد: تشکیل شبکه نخبگان از اولین برنامه‌های بنده در راستای بهبود وضعیت کشور است.

 وی افزود: اصلاح سیستم بانکی،‌ تغییر در نحوه مدیریت نقدینگی و اصلاح نظام اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌هاي کاری است که از سوی بنده در دولت یازدهم بکار گرفته می‌شود.

کانديداي جبهه پايداري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم خاطر نشان کرد: مهم‌ترین رکن دولت یازدهم امید آفرینی است و ما تلاش خواهیم کرد آرامش برقرار شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: لنکرانی ، مطالبات ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار