سعيدي‌کيا در نشست خبري:

اظهارنظر درباره ميزان آرا زودهنگام است/ بايد فرهنگ ميزبان باشد و اقتصاد و سياست ميهمان

کانديداي انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: با توکل به خدا به اين صحنه آمده‌ام تا صادقانه‌، قانونمند و بي‌حاشيه به مردم و نظام کمک کنم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور "محمد سعيدي‌کيا" کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بعد از طي مراحل ثبت‌نام خود در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده با توکل به خداوند به اين صحنه آمده‌ام تا صادقانه، قانونمند و بي‌حاشيه به مردم و نظام خدمت کنم.

سعيدي‌کيا افزود: فکر مي‌کنم با توجه به تجربه‌اي که دارم و با شناختي که از فرهنگ غني اسلامي و ايراني دارم مي‌توان اقتصادي پويا، فعال و زندگي توام با رفاه براي مردم حاصل کرد به همين دليل به ميدان آمده‌ام تا به مردم خدمت کنم.

وي تصريح کرد: البته بايد هر خدمتي در بستر فرهنگ اسلامي صورت بگيرد؛ در ابتداي انقلاب ما ميزبان فرهنگ بوديم و اقتصاد به سياست مهمان بودند اما در حال حاضر اقتصاد و سياست ميزبان هستند و فرهنگ ميهمان شده است که بايد اين روند اصلاح شود.

وي در پاسخ به سوالي درباره ميزان اقبال عمومي و آرايش در سطح جامعه اظهار داشت: فعلا براي اظهارنظر درباره اين مسئله زود است و بايد صبر کنيم تا شوراي محترم نگهبان نظرش را بدهد و سپس ببينيم چند نفر به عرصه انتخابات ورود پيدا مي‌کنند.

وزير مسکن دولت نهم با بيان اينکه وضعيت اقتصادي کشور سامان خوبي ندارد، گفت: اشتغال و سرمايه گذاري افت کرده و بيکاري و تورم رشد يافته است و بايد دولت بستر امني را براي سرمايه گذاري ايجاد کند و بايد سرمايه گذاري ارزش شناخته شود.

سعيدي‌کيا با بيان اينکه قانونمندي بسيار مهم است و قانون را بايد هر چه که هست اجرا کنيم، خاطر نشان کرد: بايد مديران با ثبات و آينده‌نگري بتوانند به کار خود ادامه دهند و در اين راستا احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي از ضروريات اداره کشور است لذا اگر اين سازمان اشکالي داشته بايد ما آن اشکالات را برطرف کنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار