حاشيه‌هاي سومين روز ثبت‌نام نامزدهاي رياست جمهوري/3

از ثبت نام صاحب كره زمين تا كانديدايي كه از حال رفت

سومين روز ثبت‌نام كانديداهاي يازدهمين دوره رياست جمهوري از همان اول وقت با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سومين روز از ثبت نام انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در حالي از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد كه همين اول وقت حاشيه‌هاي رقم خورد.

بر اساس اين گزارش؛ بيش از 200 خبرنگار پاي ثابت سومين روز ثبت نام از نامزدهاي رياست جمهوري بودند كه هيچ صحنه‌اي از تيررس نگاه آنها دور نماند.

**صاحب كره زمين مشخص شد!


اولين حاشيه امروز ثبت نامزدي بود كه خود را امام زمان(عج) معرفي كرد، اين شخص محمد علي فارسي نام دارد 32 ساله از مرودشت كه در رشته ادبيات تحصيل كرده است.

وي در حمع خبرنگاران گفت: دو سال است كه ظهور كرده‌ام و روح امام زمان در من دميده شده است و صاحب كره زمين هستم و غير از من فردي نمي‌تواند زمين را اداره كند.

**سومين زن هم نامزد رياست جمهوري شد

همچنين سومين روز از ثبت نام حاشيه ديگري را هم رقم زد و سومين زن هم براي نامزدي ثبت نام كرد كه 30 ساله و فوق ليسانس علوم سياسي دارد.

**كانديدايي كه از همسرش جدا شده!

براساس اين گزارش تاجر انگشتر هم سومين نامزدي بود كه براي تصدي پست رياست جمهوري وارد وزارت كشور شد.

نكته جالب توجه اين نامزد رياست جمهوريي اين بود كه چهار انگشتر به ارزش 20 ميليون تومان در دست داشت كه البته وي گردنبند و دستبند زنجير نيز داشت.

اين تاجر خود را مرتضي حسيني 54 معرفي كرده و در جمع خبرنگاران گفت: چون لياقت رياست جمهوري ندارم! در اين دوره شركت كردم.

وي تصريح كرد: 40 هنر دارم و با ده فرمان و ده دستور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

اين تاجر با خبرنگار باشگاه خبرنگاران صحبت مي‌کرد گفت: چند سال است که از همسرش طلاق گرفته و سه بار در لبنان و سه بار در سوريه به خواستگاري رفته است.

**درگيري فيزيكي پسر يكي از كانديداها در وزارت كشور

حجت‌الاسلام فلاحيان وزير اطلاعات دولت هاشمي رفسنجاني هم با حاشيه‌هاي متفاوتي وارد وزارت كشور شد و خودش نمي‌توانست باور كند كه با هجوم اصحاب رسانه مواجه شود.

به محض ورود فلاحيان به جايگاه ثبت نام نيروهاي تامين امنيت ستاد مانع از ورود همراهان وي شده و با پسر فلاحيان که در جمع همراهان بود درگير شدند و پسر فلاحيان با صداي بلند گفت: من پسرش هستم بايد با او همراه باشم.

**كانديدايي كه از حال رفت

از حال رفتن سردار حسين جمشيدي يکي از نامزدهاي رياست جمهوري به منظور ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به وزارت کشور آمده بود از ديگر حواشي سومين روز ثبت نام از نامزدهاي رياست جمهوري بود.

**دوره خوش و خوشگلي ايران!

از ديگر نکات جالب روز سوم ثبت نام از نامزدهاي رياست جمهوري حضور فردي بود که خود را بيکار معرفي کرد و البته گفت: به قدري پولدار است که به اندازه چند صد سال ديگر از آن ارتزاق کند!

وي همچنين خطاب به خبرنگاران گفت: از امشب به مردم بگوييد ما جنگ طلب نيستيم و ديگر کاري نداشته باشيد بقيه کارها را به من بسپاريد.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: دنيا بداند كه دوره خوش و خوشگلي ايران است.

**كانديدايي با شانس يك 75 ميليونم پيروزي!

شهرام اژدري يکي ديگر از نامزدها بود که امروز کراوات زده در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.

وي گفت: يک 75 ميليونم شانس پيروزي در انتخابات آتي دارم.

**كانديدايي با شعار تسليت فردا!

فريد سوراني از ديگر نامزدهايي بود که " تسلت فردا" را شعار انتخاباتي خود انتخاب كرد؛ البته وي در پاسخ به پرسش يکي از خبرنگاران مبني براينکه به نظر شما تعريف رجل سياسي چيست با حالت عصباني گفت: منظور شما را متوجه نشدم و پس از آنکه خبرنگار سوال خود را سه مرتبه تکرار کرد باز گفت منظور شما را متوجه نمي‌شوم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حاشیه ، تاجر ، انگشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار