افتتاح طرح هاي فني رسانه ملي در فارس

از 5 طرح مهم توسعه فني رسانه ملي با حضور قائم مقام سازمان صدا و سيما بهره برداري شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي اين طرح ها كه با حضورحجت الاسلام موسوي مقدم به بهره برداري رسيد ، شامل سيگنال رساني زميني سه لينك با تهران و مركز بوشهر و كهگيلويه و بوير احمد ،توسعه 8 مسير فيبر نوري ،افتتاح استوديو مجازي با قابليت ضبط و پخش و توانايي حركت دوربين در سه محور، بازسازي ساختمان و تاسيسات توليد سيما و سايت جديد آپلينگ ماهواره اي سه برنامه اي مركز فارس، بوشهر و كهگيلويه و بوير احمد است كه با بيش از 15 ميليارد ريال هزينه اجرا شده است .
توسعه 8 مسير فيبر نوري اختصاصي شامل حرم مطهر سيد علا الدين حسين، ورزشگاه شهيد دستغيب ،آرامگاه سعدي،استانداري، باغ عفيف آباد، مصلاي نماز جمعه شيراز،دفتر خبر شهرستان فسا و فيبرينگ مركز صدا و سيما به مخابرات است كه با 5 و نيم ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
ايجاد امكان ارتباط زنده با نقاط ذكر شده به صورت همزمان از مزاياي اين طرح است .
از جمله مزاياي بهره برداري از طرح سيگنال رساني زميني سه لينك با تهران و مركز بوشهر و كهگيلويه و بوير احمد مي توان به دريافت شبكه هاي تلويزيوني ديجيتال بصورت زميني در مواقع بروز مشكل در ماهواره ، ارسال تصاوير خطوط برگشت و ارتباطات زنده با شبكه هاي سراسري اشاره كرد.
همچنين با حضور قائم مقام صدا و سيما از يادمان 12 شهيد صدا و سيماي مركز فارس رونمايي شد . در اين مراسم ساخت نخستين برنامه انيميشن عروسكي صدا و سيماي مركز فارس با نام گلستان نيز آغاز شد ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار