شریعتمداری:

اگر آيت الله هاشمی و خاتمی وارد صحنه انتخابات شوند به نفع آنها کنار خواهم کشید

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ اگر آيت الله هاشمی و خاتمی وارد صحنه انتخابات شوند به نفع آنها صحنه انتخابات ریاست جمهوری را ترک خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  مستقر در وزارت کشور؛"محمد شریعتمداری" عضو شورای راهبردی روابط خارجی در نشست خبری با اشاره به اینکه تا آخرین لحظه منتظر شدم تا خاتمی و هاشمی در انتخابات ثبت‌نام کنند،گفت: اعتقاد دارم که اگر این دو فرد در انتخابات حضور پیدا کنند قطعا به نفع آنها کنار خواهم کشید.
 
وی افزود:همدلی و همسویی بین نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی خصوصا کسانی که پایه‌های انقلاب را بنا کردند ‌در شرایط فعلی در کشور جدی است.  
 
شریعتمداری تصریح کرد:تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بداخلاقی‌هایی که در شرایط فعلی نسبت به برخی از جریانات سیاسی علی‌رغم تاکیدات رهبری به وجود آمده است از بین برود.  
 
وزیر بازرگانی دولت اصلاحات خاطرنشان کرد:متاسفم که برخی از بداخلاقی‌های سیاسی باعث شده که افرادی چون خاتمی،آیت‌الله هاشمی و ناطق نوری نتوانند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.  
 
وی افزود:تلاش خواهم کرد با پافشاری بر عقلانیت و به دور از هرگونه لاابالی‌گری در راستای پیشبرد اهداف کشور گام بردارم.  
 
شریعتمداری با ارائه عملکرد خود در دولت‌های گذشته اظهار داشت:متاسفانه توهمات ذهنی برای رئیس‌جمهور ایجاد شده و فکر می‌کند چون توانسته رای چند میلیونی بیاورد می‌تواند بر تمامی قوا نظارت کند.  
 
وزیر بازرگانی دولت اصلاحات خاطرنشان کرد:مهمترین بیماری که در حال حاضر اقتصاد کشور را گریبان‌گیر خود کرده‌ است،اقتصاد تک‌محصولی است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا صحت دارد نیروهای امنیتی در کنار منزل آقایان هاشمی و خاتمی حضور دارند؟ اظهار داشت:اطلاعی از این موضوع ندارم اما صراحتا می گویم اگر آيت الله هاشمی و خاتمی بیایند از صحنه انتخابات کنار خواهم کشید.  
 
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: شریعتمداری ، خاتمی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار