باشگاه خبرنگاران گزارش مي‌دهد/

حواشي ثبت‌نام دوره يازدهم انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم را اينجا بخوانيد + لينك اخبار

براي اطلاع از تمامي حواشي ثبت‌نام دوره يازدهم انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم اين خبر را بخوانيد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ مدت 5 روزه ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری يازدهم با حاشيه‌هايي همراه بود‌ كه در اين گزارش به آن مي‌پردازيم.

روز اول:

وقتي که پايداري‌ها کانديداي خود را با ون رهسپار ستاد انتخابات کردند

کامران باقري لنکراني با تعدادي از اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري از جمله صادق محصولي، روح الله حسينيان، حجت‌الاسلام نبويان،‌محمد زارعي و مجيد متقي‌فر به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود البته در اين ميان نکته جالب توجه ديگر همراهي معاون اول کابينه اول احمدي‌نژاد يعني پرويز داوودي با لنکراني بود.

هم چنين از نکات ديگر جالب توجه حضور اعضاي جبهه پايداري با ون در ستاد انتخابات وزارت کشور بود.




کلاه‌مخملي و قيصر فوتبال ايران هم آمد تا شايد رئيس‌جمهور شود


لیدر سابق تیم استیل آذین با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.





از وعده‌هاي عجيب و غريب کانديداهاي انتخاباتي تا تشابه اسمي با وزير اطلاعات هاشمي


** داوطلبي که هاشمي و خاتمي را به مناظره مي‌طلبد

حسين محمدي داوطلبي که براي ثبت‌نام به وزارت کشور مراجعه کرده بود، گفت: حاضرم با هاشمي و خاتمي مناظره کنم.

** عکس يادگاري با طعم انتخابات

برخي از داوطلبان که با همراهان خود به محل ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرده بودند، عکس يادگاري مي‌گرفتند.

** وعده‌هاي عجيب و غريبي انتخاباتي

برخي از داوطلباني که براي ثبت‌نام در انتخابات به وزارت کشور مراجعه کرده‌ بودند در جمع خبرنگاران وعده‌هاي عجيب و غريبي را از جمله دادن وام عاشقي‌، حل مشکلات اقتصادي کشور طي يک ماه، برقراري ارتباط طي يک هفته و ... را مطرح مي‌کردند.

** مناظره‌هاي انتخاباتي زودهنگام

مصطفي کواکبيان که براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري به محل ستاد انتخابات مراجعه کرده بود بعد از طي مراحل ثبت‌نام خود نشست خبري را با اصحاب رسانه برگزار کرد.

 يکي از داوطلبان انتخابات آينده در زمان نشست خبري کواکبيان به محل استقرار خبرنگاران آمد و پشت تريبون ايستاد و با کواکبيان مناظره کرد.


**داوطلبي که براي حل مشکلات کشور شب‌ها نمي‌خوابد

يکي از داوطلباني که به وزارت کشور مراجعه کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: بنده براي حل مشکلات کشور شب‌ها نمي‌خوابم.

يکي ديگر از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري از چهره نبودنش گله مي‌کرد و خطاب به خبرنگاران گفت؛ رئيس‌جمهور نيستم اما از خيلي‌ها رئيس‌جمهورترم.

** تشابه اسمي با وزير اطلاعات دولت هاشمي

يکي از داوطلبان انتخابات آينده تشابه اسمي با وزير اطلاعات دولت هاشمي داشت وي که نامش علي فلاحيان بود در جمع خبرنگاران گفت؛ خودم را رجل مذهبي و سياسي مي‌دانم و برنامه‌اي تدوين کرده‌ام که جامع و کامل است.

وي در رابطه با آمريکا گفت: هيچ رابطه‌اي با آمريکا نخواهيم داشت و کابينه بنده بر پايه دو اصل قرآن و عترت و اطاعت از ولايت فقيه چيده خواهد شد.

** اسماعيل کوثري هم داوطلب انتخابات رياست جمهوري شد

يکي از داوطلباني که به وزارت کشور مراجعه کرده بود تشابه اسمي را با سردار کوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي داشت.

وي در جمع خبرنگاران گفت: دولت بنده، دولت برنامه است و با اسماعيل کوثري نيز هيچ نسبت خانوادگي ندارم.


حاشيه‌هاي تصويري نخستين روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

روز دوم:

امان از اين همه احساس تکليف! / کابينه‌اي عادلانه؛ 50 درصد از خانم‌ها و 50 درصد از آقايان

دومين روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري هم‌چنان ادامه دارد و حضور دو داوطلب خانم در اين ميان، تنها گوشه‌اي از صد‌ها حواشي ستاد انتخابات کشور است.

دومين روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت کشور کليد خورد.

"مصطفي محمد نجار" وزير کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در روز اول ثبت‌نام از کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري 75 نفر ثبت‌نام کردند که از اين تعداد تنها 5 نفر چهر شناخته شده بودند.

وي تاکيد کرد: براي تسريع در رسيدگي به تاييد صلاحيت‌ کانديداها پرونده آنها در همان روز به شوراي نگهبان ارجاع داده مي‌شود.


*امان از اين همه احساس تکليف


در ادامه "رضا طاهري" يکي از داوطلبان نامزدي رياست جمهوري پس از ثبت‌نام به خبرنگاران گفت: هدف خاصي ندارم ، به قول آقايان احساس تکليف کردم شغل من آزاد است و قطعاً تأييد نمي‌شوم.


*خواب ديدم، استخاره کردم و آمدم


يکي ديگر از ثبت نام کنندگان نامزدي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري که بازنشسته نيروهاي مسلح بود به خبرنگاران گفت: خواب ديدم و استخاره کردم چون استخاره خوب آمد ثبت‌نام کردم و بنا دارم در هر استان يک ميليون شغل ايجاد کنم.

داوطلب ديگري در هنگام ثبت نام، ادغام کميته امداد و سازمان بهزيستي را از برنامه هاي مهم خود بيان کرد و گفت: براي آباد کردن ايران آمده‌ام.


*مگر زنان هم رجل سياسي محسوب شدند؟


ديگري نخستين زن داوطلب انتخابات رياست جمهوري يازدهم بود.

راضيه اميدوار نيز به عنوان نخستين زن ثبت نام کننده در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري هدف خود را از شرکت در اين دوره از انتخابات خدمت کردن به مردم بيان کرد و در پاسخ به اين پرسش که آيا رجل سياسي هستيد؟ گفت: به پرسش‌هاي سياسي جواب نمي‌دهم.

روح الله اسلامي اهل آبادان ديگر داوطلب نامزدي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بود که هدف خود را ايجاد شغل و اقتصاد اسلامي در کشور بيان کرد.





*آقاي داوطلب! چرا احمدي نژاد وزير مسکن؟



يکي ديگر از داوطلبان نامزدي رياست جمهوري گفت: در کابينه من حداد عادل به عنوان معاون اول، ولايتي به عنوان وزير بهداشت، سردار فضلي به عنوان وزير دفاع و احمدي نژاد به عنوان وزير مسکن خواهد بود.


*رياست جمهوري هم شغل شد!


در ادامه ثبت نام کننده ديگري که معلول بود گفت: بيکار هستم و از آنجا که دنبال کار مي گشتم در اين دوره از انتخابات ثبت نام کردم.

يکي ديگر از ثبت‌نام کنندگان نيز قاليباف را به عنوان وزير دفاع کابينه خود معرفي کرده است.


*برنامه‌ريزي مدون از مهد کودک تا خانه سالمندان

 
فردي که شغل خود را آشپز عنوان کرد هنگام ثبت نام در ستاد انتخابات کشور گفت: هم اکنون بيکار هستم اما براي همه از نونهالان تا بزرگان برنامه دارم.


*کانديداي هندوستاني در ايران حافظ و مولانا هم درس مي‌دهد!


علیرضا امی سما از ایالت راجستان هند برای کاندیداتوری انتخابات به ایران آمده بود.

وی همچنین درباره تحصیلات خود گفت: تحصیلات من در رشته تاریخ ادیان است البته تدریس هم می‌کنم اما در حال حاضر که در ایران حضور دارم جلسات حافظ و مولانا را در بنیادهای فرهنگی تدریس می‌کنم.

وی در تشریح اعضای کابینه خود بیان کرد: من در کابینه‌ام از عزیزان اقتصادی زیادی استفاده می‌کنم دوستان زیادی هم در سیاست اقتصاد و فرهنگ ایران دارم.

این کاندیدای هندی همچنین در مورد بهره‌بردن از احمدی‌نژاد در کابینه‌اش گفت: هر کس که خدمت کند قطعا در کابینه من جای دارد درست است که دیدگاه با هم فرق دارد اما در اینکه عزت و احترام گزشتگان را حفظ کنیم هیچ شکی نیست.

وی همچنین در مورد شعار اقتصادی خود بیان کرد: شعار اقتصادی من گره‌زدن اقتصاد با اخلاف است یعنی اقتصاد را با اخلاق گره می‌زنیم و برنامه من برای اداره کشور استفاده از اقتصاددان‌هایی هستند که اخلاف را با اقتصاد گره بزنند.

وی در پایان با اشاره به نقش ایران در ارتباط با کشورها اظهار داشت: ایران بنا بر گفته جواهر لعل نهرو همان نقشی که فرهنگ فرانسه در اروپا بازی می‌کرد فرهنگ ایران در آسیا بازی می‌کند.


*کابينه‌اي عادلانه؛ 50 درصد از خانم‌ها و 50 درصد از آقايان


ثريا ملک‌زاده دومين زن کانديدي بود که به ساختمان وزارت کشور براي ثبت نام مراجعه کرد.

وي 52 ساله و فوق‌ليساس مديريت بهداشت بود و وعده داد که اگر رئيس جمهور شود اعضاي کابينه‌اش 50 درصد زن و 50 درصد مرد خواهند بود.


*داوطلبي که جز با "العالم" و "پرس تي وي" مصاحبه‌اي انجام نداد



فرد ديگري که خود را داوطلب انتخابات رياست جمهوري مي‌دانست، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 31 سال و سه ماه سن دارم، دانشجوي رشته زبان انگليسي هستم و فقط با العالم و پرس‌تي وي صبحت مي‌کنم.

وي که در ابتدا به زبان انگليسي به بيان جملاتي پرداخت پس از اصرار خبرنگاران براي اينکه فارسي صحبت کند، گفت: مي‌خواهم در دولتم از نظرات ماکياول و مارتين لوتر استفاده کنم.

وي همچنين ادامه داد: آمده ام که ايران را بسازم و جهاني ‌سازي را ايران را دنبال کنم.

اين داوطلب رنگ انتخاباتي خود را آبي،‌ سبز‌، سفيد و قرمز معرفي کرد و در جواب سوال خبرنگاران مبني بر اينکه پيکسل نقش بسته روي لباس شما و عکس بيت‌المقدس که به صورت کج درج شده است، به چه علت است؟ پاسخ داد: مي‌خواهم با متوقف کردن زمان اين پيکسل را صاف کنم.

چهره‌هاي ناشناخته‌اي که در روز دوم در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کردند+ تصاوير




چهارشنبه در ستاد انتخابات کشور روز داوطلبان ناشناخته بود + تصاوير

در روز دوم ثبت نام اکثر کساني که در سامانه جامع ثبت نام کردند داوطلبان ناشناخته بودند.

روز سوم:

پنجمين بانو براي رياست جمهوري ثبت نام کرد


در سومين روز از مهلت قانوني براي ثبت‌نام، پنجمين خانم نيز نام خودش را به عنوان نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت کرد.

براساس اين گزارش؛ اين نامزد انتخابات رياست جمهوري آتي خود را مهين جاويد، 49 ساله و عضو هيات علمي دانشگاه تهران معرفي کرد.

وي تصريح کرد: به صورت مستقل آمده‌ام و احساس کردم منشا اثري خواهم بود و بعد از تاييد صلاحيت برنامه‌هاي خود را اعلام خواهم کرد.


روز چهارم:

ثبت‌نام تنها رقیب آيت‌الله هاشمی رفسنجانی/ کابينه‌اي جديد با انتصاب وزير حجاب


چهارمين روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات يازدهم رياست جمهوري در حالي آغاز شد که از همان ابتدا با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود.

براساس اين گزارش پيش از آن که ستاد انتخابات کشور کار خود را به صورت رسمي آغاز کند و حتي قبل از استقرار خبرنگاران در ستاد انتخابات برخي از داوطلبان از ساعت 4 صبح مقابل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شده بودند تا ثبت‌نام کنند.


*زنبيل گذاشتن پشت در وزارت کشور از ساعت 4 صبح


علي گلي اولين نامزدي بود که از ساعت 4 صبح مقابل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شده بود.

وي که با خبرنگار باشگاه خبرنگاران صحبت مي‌کرد خود را 45 ساله معرفي کرد و گفت از شهرستان ري آمده است.

اين کانديداي احتمالي انتخابات گفت: مدرک فوق ليسانس دارم و مدير عامل يک شرکت تابلوسازي هستم که شرکتم در شهرستان اراک است.

وي با اشاره به انگيزه حضور خود در اين دوره از انتخابات گفت: هدفم خدمت به جامعه است.

همچنين در پاسخ به اين پرسش مبني بر اينکه اگر شوراي نگهبان شما را رد صلاحيت کند چه واکنشي نشان مي‌دهيد؟ گفت: شوراي نگهبان هر چه بگويد تمکين مي‌کنم.

علي گلي که خود را جانباز معرفي مي‌کرد گفت: سال 1367 در لشکر 27 محمدرسول الله در منطقه شلمچه با محمود احمدي‌نژاد هم رزم بودم.

سيد قنبرحيدري پيرمرد 82 ساله که از شهرستان مراغه آمده بود نامزد ديگري بود که قبل از آغاز به کار ستاد انتخابات کشور خود را به محل ثبت نام رسانده بود.

وي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بار ششم است که در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام مي‌کنم و 5 بار قبلي رد صلاحيت شده‌ام.


*همتي بلند بالا؛ 25 بار کنکور و 6 بار هم ثبت‌نام رياست جمهوري که پايان اکثر آنها رد صلاحيت بود


اين داوطلب انتخابات رياست جمهوري هم چنين گفت: 25 بار در کنکور سراسري شرکت کردم و سرانجام موفق شدم به دانشگاه آزاد جهرم راه پيدا کنم و سپس به دانشگاه تبريز انتقالي بگيرم.

وي گفت: کارمند بازنشسته‌ام و 12 سال معلم بوده‌ام.

حيدري همچنين به کتاب شرح حال زندگاني خود با عنوان "فراز و نشيب زندگي من" اشاره کرد.

نکته جالب آن که اين نامزد انتخابات يازدهم رياست جمهوري تمام بنرها و پوسترهايي که در انتخابات قبلي چاپ و منتشر شده بود همراه خود داشت.

خبرنگاران با شور و حال انتخاباتي، امروز پرشورتر و با تعداد بيشتري نسبت به سه روز قبل براي پوشش اتفاقات چهارمين روز ثبت نام انتخابات رياست جمهوري حاضر شدند.


*رد صلاحيت شوم، تعجب مي‌کنم


يکي از کانديداها گفت: آمده‌ام تا با مددکاری به جامعه کمک کنم و 50 درصد احتمال می‌دهم رأی بیاورم و اگر شورای نگهبان مرا رد کند تعجب خواهم کرد.

محمد نصر دادرس 47 ساله و کارمند وزارت بهداشت از دیگر نامزدهایی بود که هدف خود را جلوگیری از دستیابی نا‌اهلان به کشور عنوان می کرد.

وی گفت: هرچه شورای نگهبان اعلام کند به همان تمکین خواهم کرد.

معاون مدیرعامل بیمه ایران از دیگر افرادی بود که خود را به ستاد وزارت کشور رسانده و می‌گفت: به صورت مستقل وارد شده‌ام.

فردین قبادی 45 ساله و کارشناسی حقوق با حضور در ستاد انتخابات هدف خود از حضور انتخابات را احساس تکلیف می‌دانست و گفت: آمده‌ام تا کاری برای کشور انجام دهم.

کرامت رسولی 45 ساله و بازنشسته سپاه از دیگر نامزدهایی بود که از شهرستان فسا (استان فارس) به صورت مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کرده بود.

عبد‌العظیم شفیعی‌اردکانی 46 ساله بود.

وي گفت چون خدا به من استعداد داده است لذا به صورت مستقل آمده‌ام تا به مردم کمک کنم.


*خدا قوت! اين کانديدا مي‌خواهد دلار را به 1000 تومان برساند


اسد‌الله فخایی‌فرد یکی دیگر از نامز‌دهایی بود که می‌گفت 48سال سن دارم و از مراغه آماده‌ام. 

وی گفت: شغلم آزاد است و سعی دارم درصورت پیروزی در انتخابات قیمت دلار را به 1000 تومان برسانم.


*خانمي که با کلاه پهلوي به ستاد انتخابات آمد


عترت کاظمی پور خانم 62 ساله‌ای بود که با کلاه پهلوی پا به ستاد انتخابات گذاشت. 

وی شغل خود را تاریخ‌دان عنوان کرد و گفت: از شیراز آمده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله محب‌الرحمان از دیگر نامزدهایی بود که می‌گفت متولد 1371 هجری قمری یعنی متولد 1333 شمسی است. وی پررنگ شدن بد‌حجابی و از بین‌رفتن ارزش‌های اسلامی را علت حضور خود در عرصه انتخابات دانست.

محی‌الدین نجفی جوان 31سالی بود که با لباس محلی کردی از مریوان آمده بود.


*ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوري به قيمت کسب تجربه


وی خود را مدیرعامل شرکت تعاونی افتاب زریوار معرفی کرد و گفت صرفا برای کسب تجربه آمده است چرا که می‌داند رد صلاحیت خواهد شد.

سیدمحمد صالح موسوی وکیل 42 ساله‌ای بود که به منظور ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری خود را به ستاد وزارت کشور رسانده بود و می‌گفت چون شرایط انتخابات سهل است وارد عرصه شده است.

وی همچنین گفت: قبول دارم رجل سیاسی نیستم.


*هدفي جز دفاع از حقوق زنان ندارم


پوران قهرمان‌لویی که عصر امروز جمعه 20 اردیبهشت ماه به منظور ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود در گفتگو کوتاه با باشگاه خبرنگاران گفت: 54 سال سن دارم و در حال حاضر بازنشسته هستم.

وی گفت: بپیش از این مدرس و عضو هیئت مدیره کانون بازرگانان زن ایران بودم.

اين کانديدا با بیان اینکه به صورت مستقل پا به عرصه انتخابات گذاشتم گفت: تنها هدفم دفاع از حقوق زنان است.

وی افزود: در سی سال و اندی که پس از انقلاب می گذرد تمام امورات اجرایی در دست آقایان بوده و هیچ کاری نتوانسته‌اند انجام بدهند!

قهرمان لويي با بیان اینکه شعارم قانون، اخلاف و اتحاد است، گفت: از تمام افرادی که تخصص داشته باشند از همه دولت‌های گذشته در کابینه‌ام استفاده خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رجل سیاسی و مذهبی هستید یا نه؟ گفت: خود را رجل سیاسی زن می‌دانم.

اين کانديداي احتمالي همچنین در پاسخ به این پرسش مبنی بر‌اینکه فکر می‌کنید رقیب انتخاباتی شما چه کسی هست؟ گفت: با عرض معذرت می‌خواهم بگویم کسی نمی‌تواند رقیب انتخاباتی من باشد.

وی افزود: البته فکر می‌کنم فقط آقای هاشمی‌رفسنجانی رقیب جدی من خواهند بود!

وی افزود: در صورتی که هاشمی رفسنجانی بیایند به نفع او کنار خواهم کشید.

مجتبی بیگدلی رئیس جمعیت انبوه سازان مسکن یکی از نامزدهایی بود که پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حضور یافت و به برخی از سوالات آنان پاسخ گفت.


*کابينه‌اي جديد با انتصاب وزير حجاب

وی با اشاره به برنامه‌های خود گفت: تعطیلی گشت ارشاد، انتخاب وزیر حجاب، هدفمند‌سازی استفاده از ماهواره، تعطیلی کلیه مصادیق غیر‌ضروری تجسس از جوانان، تبدیل سفارت‌خانه‌های ایران به محل رایزنی‌های تجاری و سیاسی، بیمه اجتماعی رایگان، از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار خود قرار خواهم داد.

وی در پایان گفت: به صورت مستقل وارد شدم و هیچ گروه یا فردی به من پیشنهاد نداده است.


تجمع هواداران دبير مجمع مقابل وزارت کشور/ روح‌الاميني: اين سوال را از خود دکتر بپرسيد!

 "محسن رضايي" دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد که با حاشيه‌هايي همراه بود.

حضور محسن رضايي در ستاد انتخابات کشور تقريبا از ساعت 11 بين خبرنگاران مطرح شده و آن‌ها تا ساعت 4 ساعت انتظار حضور محسن رضايي را مي‌کشيدند.

محسن رضايي که پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران تا ميدان فاطمي تهران را پياده طي کرده بود تعداد کثيري از مردم نيز در اطراف او حضور داشتند.

اميدوار رضايي برادر محسن رضايي در اين رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: مردم به صورت خودجوش وي را همراهي مي‌کنند.

عبدالحسين روح‌الاميني نيز در اين رابطه  گفت: تعداد مردم بيش از هزار نفر بوده و از همان نمازجمعه وي را همراهي کرده‌اند.

عده‌اي کثيري از مردم که محسن رضايي را همراهي مي‌کردند در مقابل وزارت کشور تجمع کرده و خواستار ورود به ساختمان ستاد انتخابات کشور شدند که با مخالفت نيروهاي تامين امنيت ستاد مواجه شدند .

همچنين وجود پرچم‌هاي سرخ، نارنجي، سبز، آبي، مشکي و پرچم ايران در دستان تجمع کنندگان ديده مي‌شد.

روح‌الاميني در پاسخ به اين پرسش مبني براينکه آيا "محسن رضايي" رنگ انتخاباتي اعلام کرده است گفت: اين سوال را از خود دکتر بپرسيد، اگر من بگويم مزه‌اش مي‌رود.

در حالي برخي خبرگزاري‌ها خبر حضور محسن رضايي در ستاد انتخابات وزارت کشور را به صورتي پيامکي ارسال کرده بودند که محسن رضايي با فاصله زيادي از ارسال خبر وارد ستاد شد.

تجمع بيش از 200 خبرنگاران در حيات ستاد انتخابات کشور که منتظر محسن رضايي بودند در نوع خود جالب توجه بود که ماموران تامين امنيت خبرنگاران را علي رغم ميل باطنيشان به داخل سالن هدايت کردند.





روز آخر:


وقتي که خبرنگاران جوانفکر را به مشايي فروختند/ محسن رضايي و حسن روحاني هم معاون اول شدند

در روز آخر هر لحظه بر تعداد ثبت‌نامي‌هاي اين دوره از انتخابات افزوده مي‌شود؛ در اين ميان خواندن حاشيه‌هايي که به قلم خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور در آمده است خالي از لطف نيست.

*آقاي احمدي‌نژاد اول تصميم مي‌گرفتي، بعد به وزارت کشور مي‌آمدي

داوود احمدي نژاد صبح امروز با حضور در وزارت کشور نسبت به ثبت نام در انتخابات اقدام کرد.

وي در هنگام ورود به وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اجازه بدهيد به ستاد انتخابات بروم و در آنجا تصميم قطعي‌ام را مي‌گيرم.


*استقبال از حجت‌الاسلام ابوترابي فرد با گل


دقايقي قبل از حضور حجت الاسلام ابوترابي فرد در ستاد انتخابات پدر و فرزندي که از استان قزوين آمده بودند با گل در وزارت کشور حاضر شدند و از ابوترابي فرد استقبال کردند.


*چرا فقط چهره‌هاي شناخته شده؟!


يکي از کانديداهايي که به وزارت کشور آمد در نوشته‌اي گفته بود که چرا فقط چهره‌هاي شناخته شده؟!

خبرنگاران کنجکاوي که در وزارت کشور حضور داشتند هر فردي که به داخل حياط وزارت کشور مي‌آمد فکر مي‌کردند که وي قصد کانديداتوري در انتخابات را دارد به عنوان مثال محمد مهدي زاهدي که عضو هيئت اجرايي مرکزي انتخابات است براي بازديد از ستاد انتخابات به وزرات کشور آمده بود که برخي خبرنگاران به اشتباه فکر کردند وي قصد کانديداتوري در انتخابات را دارد.


*محسن رضايي و حسن روحاني معاون اول شدند


حجت الاسلام جعفري حصارلو امام جماعت مسجد ولي عصر(عج) با حضور در وزارت کشور داوطلب انتخابات شد.

وي در جمع خبرنگاران گفت که محسن رضايي و حسن روحاني را به عنوان دو گزينه معاون اولي‌اش در نظر دارد.


*حاشيه‌هاي حضور جوانفکر در ستاد انتخابات


علي اکبر جوانفکر دقايقي قبل از ورود در وزارت کشور در مقابل درب ورودي ايستاد و منتظر همسرش بود خبرنگاران کنجکاو به محض ديدن جوانفکر به سمت وي دويدند تا ببينند دليل حضور جوانفکر در وزارت کشور چيست؟

ابتدا جوانفکر از پاسخ دادن به اين که آيا براي کانديدا شدن به وزارت کشور آمده يا خير طفره رفت و سوال خبرنگاران را با سوال جواب مي‌داد اما بعد از ورود جوانفکر به ستاد انتخابات و پس از ثبت‌نام نشست خبري‌اش با اصحاب رسانه آغاز شد.

جوانفکر در نشست خبري خطاب به خبرنگاران گفت: سوالات سخت سخت نپرسيد من از خودتان هستم.

در ميانه‌هاي آغاز نشست خبري جوانفکر شايعه شد که مشايي براي ثبت‌نام به حياط وزارت کشور آمده است و تعداد زيادي از خبرنگاران نشست خبري جوانفکر را رها کردند و به سمت حياط وزارت کشور دويدند اما در حقيقت مشايي در کار نبود و تنها شوخي رسانه‌اي بود.

نامزد‌هاي خاص و ناشناخته انتخابات رياست جمهوري + تمام تصاوير حاشيه‌اي ثبت نام


ثبت نام از نامزدهاي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از صبح روز سه‌شنبه 17 ارديبهشت شروع و تا پايان امروز(شنبه 21 ارديبهشت ماه) ادامه داشت که ساعاتي پيش به اتمام رسيد‌.

شخصيت هايي که روز آخري بودند + تصاوير



تصاویر: راز شناسنامه های المثنی کاندیداها


«المثنی» اگرچه مهری عادی و معمولی است که می تواند روی شناسنامه هرکسی بنشیند، اما وقتی پای کاندیداهای ریاست جمهوری به میان بیاید، ماجرا جذاب و جالب می شود.







حاشيه‌هاي ثبت نام همزمان هاشمي و مشايي در انتخابات + فيلم

آيت الله هاشمي رفسنجاني و اسفنديار رحيم مشايي در آخرين دقايق از مهلت ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري با حضور در ستاد انتخابات کشور براي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کردند.







انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار