تصويري/ معرفی اولین اسمارت فون هوآوی با سیستم عامل ویندوزفون 8

شرکت چینی هوآوی، جز محدود کمپانی های اصالتا چینی است، که تا به امروز در بازار شلوغ فناوری در مقابل رقیبان، آمریکایی، ژاپنی و تایوانی خود، با عرضه محصولات متنوع توانسته جایگاه خود را در بازار اسمارت فون ها و تبلت ها حفظ کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هوآوی که با عرضه ی موفق محصولات متنوع اندرویدی، توانسته بازار خوبی در مقایسه با رقبا به دست آورد، اولین اسمارت فون مجهز به سیستم عامل ویندوزفون 8 را به بازار ارائه کرد، تا بتواند در مارکت ویندوزفون که هم اکنون در انحصار نوکیا می باشد، مانند مارکت اندروید به موفقیت های خود ادامه دهد.


این محصول که با نام W1 شناخته می شود، از یک صفحه نمایش 4 اینچی IPS LCD به همراه یک پردازنده ی 2 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه یگ گیگابایت رم استفاده می کند.


هوآوی از یک باتری 1950 mAh برای تامین انرژی W1سود جسته است، حافظه داخلی این محصول 1.7 گیگاهرتز می باشد، که خوشبختانه با پشتیبانی از Micro SD می توان تا 32 گیگابایت آن را افزایش داد، W1 یک اسمارت فون رده متوسط به حساب می آید که در واقع پل ورود هوآوی به ویندوزفون می باشد و در آینده باید منتظر اسمارت فونهای رده بالای هوآوی به همراه پلتفورم ویندوزفون باشیم.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۱:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
من این کالا را اقساطی میخوام
آخرین اخبار