خط مقدم اسلام در آفريقاي جنوبي

قائم مقام رسانه ملي گفت : اسلام تي وي خط مقدم رسانه هاي اسلامي عليه استكبار جهاني در آفريقاي جنوبي است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي سيدرمضان موسوي مقدم در ديدار با مدير شبكه تلويزيوني اسلام تي‌وي آفريقاي جنوبي نقش اين شبكه را در خنثي سازي طرفندها و توطئه‌هاي رسانه‌هاي غربي موثر دانست و افزود : آنچه كه امروز مي‌تواند  موجب موفقيت رسانه‌هاي اسلامي در دنيا شود ايمان، صبر و بردباري در راستاي مبارزه با فرهنگ  غرب است . 

قائم مقام سازمان صداوسيما گفت رسانه هاي اسلامي با يك وحدت رويه و مشتركات ارزشي بايد اهداف متعالي رسانه‌اي را دنبال كنند و اميدواريم كه گسترش همكاري‌هاي جنوب - جنوب بتواند ما را در مقابل فشارهاي استكبار جهاني مقاوم سازد . 

وي گفت :امروزه رسانه‌هاي وابسته به غرب از سويي اسلام هراسي را در دستور كار خود قرار داده‌اند و از سويي به ترويج انديشه هاي صهيونيسم مي پردازند . موسوي مقدم رژيم صهيونيستي را يك حركت آپارتايدي در قلب جهان اسلام  ارزيابي كرد و افزود: جمهوري اسلامي ايران و آفريقاي جنوبي در جهت مبارزه با استعمار و استكبار مشتركات زيادي با هم دارند . موسوي مقدم با اعلام اينكه رسانه ملي آمادگي كامل دارد كه تجربيات خود را در اختيار شبكه تلويزيوني اسلام تي‌وي قرار دهد اظهار داشت: صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌هاي مختلف آموزشي تامين تجهيزات فني و ماهواره‌اي، توليد برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني، تبادل برنامه‌هاي خبري، و نيز توسعه فرستنده‌هاي راديويي و تلويزيوني از ظرفيت‌هاي بالايي برخوردار است و آمادگي دارد كه به شبكه تلويزيوني اسلام تي‌وي كمك بيشتري كند .  قائم مقام رسانه ملي همچنين قطع شبكه هاي ايراني از روي ماهواره را تلاش استكبار براي خاموش كردن صداي اسلام دانست كه با شكست مواجه شده است .

فرهاد عمر مدير شبكه اسلام تي‌وي هم در اين ديدار ضمن تقدير و تشكر از رئيس و مسئولان ارشد رسانه ملي براي حمايت و پشتيباني از شبكه تلويزيوني اسلام تي‌وي در آفريقاي جنوبي گفت: شبكه تلويزيوني ما با بهره‌گيري از برنامه‌هاي پرس‌تي‌وي، و ديگر شبكه‌هاي جمهوري اسلامي ايران به دنبال انعكاس حقايق اخبار روز جهان است و تاكنون با كمك صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران به موفقيت‌هاي بسيار خوبي دست پيدا كرده‌ايم. مدير شبكه اسلام تي‌وي همچنين با بيان اين مطلب كه استكبار جهاني امروز به دنبال ايجاد تفرقه در بين مسلمانان جهان است اظهار داشت: ما مسلمانان مي‌بايست با تكيه بر آموزه‌هاي ديني خود و وحدت يك امت واحد شويم و از اين طريق توطئه‌هاي رسانه‌هاي وابسته به استكبار جهاني را خنثي سازيم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار