قم/

عدم حضور در انتخابات خيانت است

رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) عنوان كرد:حضور در مسايل اجتماعي و سياسي در جامعه واجب و عدم حضور در انتخابات خيانت به اسلام، امام(ره) و راه شهيدان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آيت الله مصباح يزدي در ديدار با دانشجويان مراكز آموزش عالي استان قم با تاكيد بر اهميت خلق حماسه سياسي گفت: حضور حداكثري مردم در انتخابات، حماسه سياسي را مي آفريند و اين حضور گسترده موجب حفظ نظام جمهوري اسلامي و دستاوردهاي آن مي شود.

رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) افزود:حماسه سياسي و حضور مردم در انتخابات از واجبات است زيرا عدم حضور مردم در اين حماسه بزرگ ممكن است موجب انتخاب فردی شود که از نظر اعقتادی و رفتاری صلاحیت لازم را نداشته باشد.

وي تلاش براي عزت امت اسلامي را از ويژگي هاي مهم كانديداها برشمرد و عنوان كرد:ما با كسي كه اسلام ستيز باشد و تلاشي در جهت اعتلاي اسلام نكند مبارزه مي كنيم و كانديداهاي اصلح را فردي مي دانيم كه منافع خویش را در گرو منافع نظام اسلامی ببیند و برای عزت امت اسلام تلاش مضاعف داشته باشد.

آيت الله مصباح يزدي يادآور شد:امام خمینی(ره) به عنوان مدیری مدبر و رهبری عظیم الشان، روحیه مشارکت گروهی را در جامعه احيا و دست سلطه گران را از مسائل حساس كشور كوتاه كرد كه براي قدرداني از تلاش هاي امام(ره) و حفظ خون شهدا در اين حماسه سياسي بزرگ حضور يابيم./ب
برچسب ها: قم ، عدم حضور ، انتخابات ، خیانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.