بهرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شریعتمداری به نفع آیت‌الله رفسنجانی از عرصه انتخابات کناره‌گیری کرد

سخنگوی محمد شریعتمداری از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري يازدهم از كناره‌گيري وي به نفع آیت‌الله هاشمی‌رفسنجاني از صحنه انتخابات خبر داد.

محسن بهرامی سخنگوی انتخاباتی محمد شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره برخی خبرها که حكايت از انصراف محمد شریعتمداری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دارد، اظهار داشت: ما قبلا هم اعلام کرده بودیم که اگر آیت‌الله هاشمي‌رفسنجانی و یا خاتمی به عرصه انتخابات بیایند، شریعتمداری با آنان رقابت نكرده و از كناره‌گيري خواهد كرد.

وی ادامه داد: مراحل قانوني و حقوقي انصراف به اين معنا كه به هیئت اجرائی حقوقی و یا شورای نگهبان اطلاع‌ داده شود ، اتفاق نیافتاده است.

بهرامی تصریح کرد: پروسه قانونی انصراف این است که شریعتمداری درخواست کند که شورای نگهبان وارد رسیدگی نشود و بگوید من از حضور در انتخابات منصرف شده‌ام اما تاکنون این مسئله اتفاق نیافتاده است و فکر هم نمی‌کنم که اتفاق بیافتاد و باید تا پایان پروسه اظهار نظر شورای نگهبان صبر کنیم.

سخنگوی انتخاباتی شریعتمداری خاطرنشان کرد: فعالیت ستادی و برنامه‌های شریعتمداری در اختیار آیت‌الله رفسنجانی قرار خواهد گرفت.
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار