بوشهر/

فتنه 88 بدون مدیریت هاشمی به وجود نمی‌آمد

نماینده دشتستان در مجلس گفت: هاشمی در فتنه 88 نقش مستقیم داشت و بدون مدیریت ایشان فتنه 88 به وجود نمی‌آمد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در دشتستان با اشاره به وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از شورای نگهبان انتظار داریم در احراز صلاحیت نامزدها نهایت دقت و حساسیت را داشته باشد و به تمام موارد در مورد همه نامزدها با دقت توجه کند.

وی با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در 79 سالگی افزود: توقع نداشتیم که ایشان وارد صحنه شوند و شورای نگهبان باید توجه ویژه داشته باشد و بدون هیچ اغماض و مصامحه صلاحیت ایشان را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هاشمی در فتنه 88 نقش مستقیم داشت و بدون مدیریت ایشان فتنه 88 به وجود نمی‌آمد و در حال حاضر افکار عمومی به این سمت است که شورای نگهبان این مسئله مهم را در احراز صلاحیت هاشمی لحاظ کند و سپس تصمیم‌گیری کند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی به دلیل سوابقی که در انقلاب دارد و به دلیل جایگاه فعلی ایشان نباید مسایل مربوط به فتنه 88 در مورد ایشان نادیده گرفته شود و افکار عمومی منتظر لحاظ کردن این مسئله در احراز صلاحیت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: مردم کمترین اغماض و مصامحه در مورد هاشمی را از شورای نگهبان انتظار ندارند و مردم منتظرند که رفتارهای وی در فتنه 88 و درگیری‌های بعد از انتخابات و هر گونه رفتار خلاف قانون ایشان مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که بر اساس قانون رفتار نکرده‌اند به درد ریاست جمهوری نمی‌خورند و کسانی که ناقض قانون هستند و مفاد قانون را برنمی‌تابند و ولایت‌مدار نیستند به درد ریاست جمهوری نمی‌خورند.

موسوی‌نژاد در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی و استانداران نیز گفت: مدیران کنونی باید از مدیران و استانداران دوره اصلاحات که قصد داشتند انتخابات را به تاخیر بیندازند درس بگیرند و ببینند که مردم چگونه دست رد به سینه آنها زدند.

وی افزود: با توجه به رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی احمدی‌نژاد احتمال هرگونه دستور وی به استانداران و مسئولان ستاد انتخابات می‌رود و به مدیران هشدار می‌دهیم که حتما منطبق بر قانون باشند و دنیا و آخرت خود را به مسئولان اجرایی نفروشند و معاوضه نکنند.

این مسئول گفت: از استانداران می‌خواهیم در قانون و ولایت‌مداری ایستادگی کنند و تن به مسایل غیرقانونی ندهند و آنچه عمل می‌کنند بر اساس قانون باشد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، مدیریت ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.