رودهن/

مردم مقابل تهدیدها و تحریمها سر فرود نمی آورند

مردم و مقابل تهدیدها و تحریمها سر فرود نیاورده و به حول قوه الهی اینبار نیز نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: همه وقایع کنونی، برنامه ای گسترده از سوی دشمنان و ایادی منطقه ای آنها برای تاثیر بر روند انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه مسائلی نظیر پرونده هسته ای و حقوق بشر تنها بهانه ای برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی است، تأیید صلاحیتها در انتخابات را قوانینی جهانی خواند.

علاءالدینی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب برای جلوگیری از نفوذ روزافزون انقلاب اسلامی ایران به سایر نقاط جهان و منطقه هر روز طرح و برنامه ای جدید را به مرحله اجرا در می آورند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: از جمله این برنامه های خصمانه استکبار می توان به طرح سنای آمریکا مبنی بر جلوگیری از انتقال ذخیره ارزی ایران به داخل کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، سران کشورهای غربی بخش عمده ای از اعمال فشارهای سیاسی خود را از مسئله پرونده هسته ای به موضوع حقوق بشر معطوف ساخته اند.

علاءالدینی تصریح کرد: دوری تقریبی راهبردهای غرب از جار و جنجال در بحث پرونده هسته ای ایران ناشی از رو شدن دست آنها از پرداختن به چنین مسائلی است، بنابراین دشمنان دیگر حربه خود یعنی حقوق بشر را به عنوان ابزار دستی برای اعمال فشار سیاسی بر مردم کشورمان برگزیده اند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در این بین هرگز نباید فراموش کرد که دست یازیدن به چنین اقداماتی اساسا تنها بهانه ای برای تهدید هوشمندانه علیه ایران است.

وی ادامه داد: امروز برگزاری رزمایش ارتش آمریکا با همراهی چند کشور دیگر جهان در بحرین همان سیاست قدیمی تحریم در کنار تهدید در راستای به زانو درآوردن خط مقاومت به محوریت جمهوری اسلامی است./س


برچسب ها: مردم ، تهدید ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.