اجرای طرح فوریتی مناسب سازی 2000 متر مربع از سطح معابر منطقه 4

معاون فنی و عمران منطقه 4 از مناسب سازی 2000 متر مربع از سطح معابر جنوب و خیابان های مجاور با هدف رفع آب ماندگی و خروج مناسب آبهای سطحی در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این دو مطلب افزود: در این اقدام 86 تن آسفالت در خیابان شهید جعفریان در فضایی به مساحت 380 متر مربع بخش شد و مقاطع خرابی و آب ماندگی این خیابان با پخش هندسی آسفالت رفع شد. 
معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد: همچنین عملیات لکه گیری هندسی نیمه مکانیزه در خیابان شهید حسین آباد لویزان مژده با پخش 336 تن در مساحت 2 هزار و 160 متر مربع انجام شد. 
محبوبی در ادامه از رفع گره های ترافیکی بزرگراه شهید بابایی در تقاطع جاده خیابان تلو خبر داد و اظهار داشت: جهت اجرای پروژه غیر همسطح بزرگراه شهید بابایی با جاده تلو، 9 هزار و 752 متر دسترسی احداث شده است که به همراه باندهای شمالی و جنوبی و رمپ و لوپ های مورد نیاز به 500 هزار متر افزایش می یابد.
وی تصریح کرد: جاده تلو به دلیل افزایش جمعیت در پهنه شمالی خود و اتصال به سه راه آزمایش در جنوب این جاده تقاضای سفر بیشتری داشت و در عرض نامناسب آن در محل تقاطع با بزرگراه شهید بابایی به یک گلوگاه ترافیکی تبدیل شده بود. 
محبوبی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این تقاطع شریانی روانی ترافیک را در بیش از 10 خیابان و بزرگراه منطقه 4 شاهد خواهیم بود./ف

برچسب ها: طرح ، فوریتی ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار