کامرون:

به حمايت از ازدواج همجنس‌بازان افتخار مي کنم

ديويد کامرون نخست وزير انگليس اعلام کرد افتخار مي کند که نمايندگان پارلمان اين کشور به حمايت از ازدواج همجنس‌بازان راي داده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ به رغم تلاش هاي نمايندگان حزب محافظه کار انگليس براي از دستور کار خارج کردن طرح حمايت از ازدواج همجنس‌بازان، 366 عضو مجلس عوام سه شنبه شب به اين طرح راي مثبت و 161 نفر نيز به آن راي منفي دادند.

اين طرح هم اکنون در مجلس اعيان انگليس مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.کامرون در گفتگو با راديو بي بي سي يک روز پس از آنکه اين طرح يک مانع مهم پارلماني را پشت سر گذاشت، اذعان کرد اين مسئله به طور مشخص مورد اختلاف مردم است» و «به طور حتم مورد اختلاف حزب محافظه کار است.

133 عضو حزب محافظه کار انگليس به اين طرح راي منفي دادند.کامرون در عين حال تاکيد کرد اينکه انگليس همچون فرانسه و نيوزيلند، طرح حمايت از ازدواج همجنس‌بازان را تصويب کرد، کار درستي بود.

نخست وزير انگليس گفت: من به اين واقعيت افتخار مي کنم که اين طرح هم اکنون در مجلس عوام به تصويب رسيده است . سخنان کامرون در شرايطي بيان شده که قرار است انتخابات سراسري بعدي در انگليس ماه مه سال 2015 برگزار شود.

برچسب ها: کامرون ، همجنس ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار