بوشهر/

اجرای طرح شورای مشورتی کانون بسیج هنرمندان دشتی

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: اجرای طرح شورای مشورتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی از مهم‌ترین طرح‌های ساختاری سال92 سازمان بسیج هنرمندان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمد کاشفی صبح امروز در نشست هم اندیشی هنرمندان بسیجی هنرهای تجسمی بر همفکری و مشارکت همه هنرمندان در تصمیم گیری‌ها تاکید کرد و یادآورشد: اجرای طرح شورای مشورتی کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی از مهم‌ترین طرح‌های ساختاری سال92 سازمان بسیج هنرمندان است.

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: هنرهای تجسمی نیاز به مشارکت کلیه هنرمندان است که امیدواریم هنرمندان ما در این زمینه تلاش وافری را از خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جایگاه واقعی هنر وارائه تولیدات فاخر وارزشمند نیازمند آماده کردن بستری مناسب جهت رشد وبالندگی هنرمندان وحمایت از آنها در این عرصه هستیم.

کاشفی افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء سطح فعالیت‌های هنری و ورود به جشنواره‌های ملی ومنطقه‌ای از اولویت‌های کاری این کانون در سال جاری است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی واجرای فعالیت‌های هنرهای تجسمی  از طریق تبادل نظر در مورد بررسی آسیب‌های تجسمی  و شرکت هنرمندان تجسمی  بسیجی درکنگره شهید هنرمند غلامرضا کشتکار از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.

مدیر بسیج هنرمندان شهرستان دشتی با توجه به کنگره شهید هنرمند و شاخص هنرمندان شهید غلامرضا کشتکار خاطر نشان کرد:همه هنرمندان بسیجی در نشان دادن مقام والای ایشان نقش بسزایی دارند و برای بزرگداشت این کنگره باید تمام تلاش خود را به کار گیرند./ج1

برچسب ها: شورا ، تجسم ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.