یاسوج/

گچساران به پزشک متحصص جراح مغز و اعصاب نیاز دارد

رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: این شهرستان صنعتی و پر جمعیت کهگیلویه و بویراحمد به پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب نیاز دارد.

 ˈستار اسد پورˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: نبود پزشک فوق تخصص و تخصصی جراح مغز اعصاب در این شهرستان مشکلاتی را بوجود آورده است و باید مصدومان احتمالی ضربه مغزی منطقه به مرکز استان و استان های همجوار اعزام شود.
وی اظهارکرد: در حال حاضر مصدومانی که نیاز به جراح مغز و اعصاب داشته باشند به مراکز درمانی فارس ، خوزستان و یاسوج اعزام می شود که به علت مسافت زیاد، احتمال خطرات جانی بیمار نیز دور از انتظار نیست.
اسد پور ابراز داشت: با توجه به اینکه این شهرستان با 135 هزار نفر جمعیت در مسیر ترانزیتی جنوب کشور واقع شده است وجود پزشک جراح مغز و اعصاب در این شهرستان ضروری است.
رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در حال حاضر 65 پزشک عمومی و 38 پزشک متخصص مختلف کار درمان و خدمات رسانی بیماران شهرستان را بر عهده دارد.
وی فعالیت 11مرکز درمانی در مناطق مختلف گچساران را یادآور شد و گفت: چهار مرکز درمانی شبانه روزی در مراکز دهستان های ˈامامزاده جعفرˈ،ˈلیشترˈ،ˈبویراحمد گرمسیریˈوˈبی بی حکیمهˈ با حضور پزشک عمومی و دیگر عوامل بهداشتی و درمانی فعال است/س
برچسب ها: پزشک ، متخصص ، جراح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.