اصلاني تشريح كرد

جزئیات دیدار يكي از قضات معلق كهريزك با قاضی پرونده

وکیل يكي از قضات معلق كهريزك گفت: موکلش با قاضی رسيدگي كننده پرونده ديدار و گفتگو كرده است.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "محمد اصلانی" وكيل "حداد" يكي از قضات معلق كهريزك در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حداد یکی از متهمان پرونده کهریزک است و از آنجایی که در روزهای 18 و 19 تیر ماه سال 88 در پلیس پیشگیری بعنوان قاضی حضور داشته و با برخی از بازداشتی‌ها موافقت کرده بود، اکنون به جرم بازداشت غیرقانونی در پرونده کهریزک متهم است.

وکیل حداد ادامه داد: قاضی حداد در موافقت با بازداشتی‌ها هیچ سوء‌نیتی نداشته چرا که قاضی حق دارد قرار بازداشت موقت صادر کند و این امر اتهام محسوب نمی‌شود.

وی افزود: در روزهای 18 و 19 تیر 88 که پلیس بعنوان رابط قضایی افراد زیادی را دستگیر می‌کرد به پلیس پیشگیری انتقال می‌داد و پس از تحقیقات پلیس پیشگیری،" حیدری‌فر" حکم بازداشت آنها را صادر می‌کرد و پس از آن "حداد" نیز با تعدادی از این بازداشتی‌ها موافقت و یا مخالفت می‌کرد.

اصلانی با بیان اینکه ما در طول جلسات دادگاه دفاعیات خودمان را انجام دادیم گفت: متهمان برای رسیدگی کامل به این پرونده درخواست حضور تعدادی شاهد به دادگاه ارائه داده‌اند ولی قضات اذعان داشتند که نیازی به حضور این شاهدان نیست.

وی افزود: برای کشف واقعیت خوب است که این شاهدان حضور یابند و با این وجود اگر قضات در این خصوص تصمیم تازه‌ای بگیرند امکان حضور شاهدان وجود دارد.

وکیل حداد درباره دیدار موكلش با قاضی دادگاه کهریزک اظهار داشت: موكلم تاکنون چند بار با قاضی مدیر خراسانی رئیس شعبه 76 دادگاه برای تکمیل تحقیقات پرونده دیدار داشته‌ است.

اصلانی همچنین درباره ختم دادرسی در پرونده کهریزک گفت: فعلا ختم دادرسی اعلام نشده بلکه ختم جلسات اعلام شده است از این رو تحقیقات هنوز ادامه دارد.

وی همچنین درباره اظهارات حیدری‌فر که دفاعیاتش نصفه مانده است گفت: حیدری‌فر تمایل داشت که در جلسات دادگاه برخی از حواشی پرونده را تشريح کند که رئیس دادگاه از این موضوع ممانعت بعمل آورد، از این رو حیدری‌فر معتقد است که دفاعیاتش نیمه‌کاره باقی مانده است.
 
اصلانی همچنین درباره پرونده‌های دیگر مرتضوی از جمله پالیزدار، خاطرنشان کرد: مرتضوی مرد قانون است و در هر زمانی که لازم باشد در دادگاه حضور پيدا كرده و درباره پرونده‌هایش توضیح می‌دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وکیل ، قاضی ، حداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار