"هدهد" با خبرهاي خوش به راديو فرهنگ مي آيد

ويژه برنامه "هدهد" به مناسبت يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 از راديو فرهنگ پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ پرويز جمالي سردبير و تهيه كننده اين برنامه گفت: «هد هد » به معناي خوش خبري است به همين دليل نام اين برنامه كه ويژه برنامه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است ، هد هد انتخاب شده است. 
جمالي با اشاره به نامگذاري سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت: در آستانه خلق حماسه اي ديگر از مردم در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري، برنامه هد هد در گفتگو با كارشناسان و صاحبنظران به بررسي دلايل حس وطن دوستي در بين ايرانيان و مشاركت آن ها در عرصه هاي اجتماعي خواهد پرداخت. 
سردبير اين برنامه به روايت سخن امامان ، بزرگان دين و انديشمندان درباره ارزش هاي اخلاقي در اين برنامه اشاره كرد و افزود: در اين برنامه از توصيه هاي امامان ، بزرگان دين و شاعران و همچنين ادبا درباره ارزش هايي مانند مشاركت اجتماعي ، وطن دوستي، حس همكاري، همبستگي و اتحاد و بسياري از موضوعات ملي و ارزش هاي اخلاقي سفارش شده در دين اسلام بهره خواهيم برد. 
برنامه هد هد به سردبيري و تهيه كنندگي پرويز جمالي، نويسندگي شروينه جمشيدي و با اجراي راضيه گردكاهد و دانيال معنوي  از راديو فرهنگ روي موچج اف ام رديف 106 پخش خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.