هواوی W۲ موزی منتشر شد/باریک‌ترین گوشی ویندوز فونی در راه است

لو رفتن عکس‌هایی از گوشی W۲ هواوی به وضوح مشخص است که محصول این شرکت چینی بسیار شبیه لومیا است و به زودی باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، براساس عکس‌های منتشر شده‌ای از هواوی W2، به نظر می‌رسد این گوشی در ظاهر بسیار شبیه نوکیا لومیا باشد که این را می‌توان از دو سری عکس‌های منتشر شده در وب پی برد.
 
این گوشی با قطر 7.7 میلی‌متر ظاهرا نازک‌ترین از رده ویندوز فون است.
 
انتشار این عکس‌ها در حالی بوده که تنها چند ماه از رونمایی W1 می‌گذرد اما با این حال گویی تغییرات چشم‌گیری در مشخصات این گوشی رخ داده است.
 
این گوشی دارای نمایشگر 4.3 اینچی با رزولوشن 720*1280 است و دوربین هشت مگاپیکسلی آن قابلیت تصویر برداری 1080 پیکسلی را محقق می‌کند و قابلیتی در ان نهفته است که می‌گویند می‌تواند در نور کم نیز تصویری با وضوح کامل داشته باشد.
 
باتری قدرتمند 2800 میلی آمپری این گوشی نیز از روشن بودن نور گوشی در تمام طول روز پشتیبانی می‌کند و بسیار دیر نیاز به شارژ خواهد داشت.
 
ظاهر این گوشی زرد رنگ بسیار شبیه به لومیا است اما دقیقا مشخص نیست چه زمانی قرار است از این گوشی رونمایی شود اما با توجه به دو رنگ آبی و زردی که از این گوشی در فضای وب منتشر شده باید منتظر پرده‌برداری زودهنگام از این گوشی باشیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هواوی ، موزی ، ویندوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار