از اول تابستان؛

ثبت نام دوره‌های آموزش ریاضی در سراهای محله آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت:عضوگیری و ثبت نام کارگاه‌های بازی و ریاضی،از اول تابستان در قالب دوره‌های کاربردی آموزش ریاضی در سراهای محله آغاز خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،" ابوالفضل رفیع " مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: با راه‌اندازی خانه ریاضیات، جغرافی و نجوم در شهر تهران، ارایه آموزش‌های کاربردی علوم پایه به نوجوانان و جوانان تحول چشمگیری داشته است و با نوآوری و خلاقیت افراد بسیاری به فراگیری این علوم علاقه مند شده اند.
وی گفت: به طور معمول فراغت از مدرسه و اتمام این دوره افراد را از فراگیری علومی مانند ریاضی دور و آنها را با کاربردها و جذابیت‌های آن بیگانه می‌سازد.
رفیع ادامه داد: اداره کل آموزش‌های شهروندی با هدف ترویج کارکردهای ریاضی و مدیریت اوقات فراغت در ایام تابستان راهکاری‌های متفاوتی نظیر سهولت دسترسی به کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های محلی برای ارایه این آموزش‌ها اتخاذ کرده است که زمینه اجرا آن در سال جاری فراهم شده است.
مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران تصریح کرد: با همکاری خانه‌های علم و زندگی سراهای محله دوره‌های آموزش کاربردی ریاضی با برگزاری کارگاه بازی و ریاضی، معما و حل مسئله در ایام تابستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: بهره‌گیری از کارشناسان محلی، ارایه برنامه‌های متنوع آموزشی و تفریحی، تلاش برای جلب گسترده نوجوانان و جوانان، برگزاری نمایشگاه محلی بازی و ریاضی از مهمترین مواردی که به منظور توسعه کاربرد‌های علم ریاضی در زندگی روزمره توسط خانه‌های علم و زندگی اجرا می‌شود. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار