یاسوج/

تحقق حماسه سياسي زمينه ساز تحقق حماسه اقتصادي است

استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: با حضور مردم در پاي صندوقهاي رأي در 24 خرداد ماه و تحقق حماسه سياسي،‌زمينه تحقق حماسه اقتصادي،‌رفع خواسته هاي مردم،‌تعامل و بالندگي بيش از پيش كشور فراهم مي شود.

 
سيد حسين صابري در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  ‌افزود:با عمل به مسووليت و تكليف خود و خلق حماسه اي ديگر،‌همانند گذشته الگويي مستعد و برتر براي ساير جوامع خواهيم بود.
وي با اشاره به تقارن ايام شعبانيه و خرداد تبريك روز جانباز‌‌ اين تقارن را منبع خير و بركت عنوان كرد و افزود: خرداد براي انقلاب ماهي سرشار از حوادث تلخ و شيرين بوده است.
دكتر صابري‌ گفت:خرداد ‌روزهاي ماندگار و تاريخي بسياري براي انقلاب اسلامي در بردارد از جمله سوم خرداد روز تاريخي فتح خرمشهر كه مبناي مقاومت،‌ايثار و پيروزي نام گرفت و مبنايي براي استمرار اهداف و دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي و پيروزي در دفاع مقدس بود.
وي افزود: 14 خرداد روز رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي است كه با مجاهدتها و سختي هاي بسيار انقلاب اسلامي را هدايت كرد و الگويي براي عدالت طلبي و استكبار ستيزي مردم ايران حتي پس از رحلت و همچنين مردم آزاديخواه جهان گرديد.
دكتر صابري در ادامه گفت: اين روزها نمونه اي از ايام ماندگار خرداد بودند و اين ماه از اين نمونه هاي ارزشمند بسيار دارد و 24 خرداد‌ نيز با تحقق حماسه اي شكوهمند به تقويم ايام افتخار آفرين اين ماه ،‌ افزوده مي شود.
استاندار افزود: در 24 خرداد مردم استان همراه با ساير نقاط كشور ‌با حضور پرشور و حماسي در سه انتخابات پيش رو و انتخاب هايي اصلح،‌ مشت محكمي بر دهان ياوه گويان داخلي و خارجي مي زنند، دشمن را بيش از پيش وادار به عقب نشيني مي كنند و با انتخاباتي پرشور و سالم و صحيح،‌مسير اداره كشور را تعيين مي كنند./س
 
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.