شايق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه حضور در انتخابات، اقتدار ايران را به استكبار ديكته كرد

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که برخلاف تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات، توانست بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته كند.

"عشرت شايق" در گفت وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،، حضور حداكثري و خیره کننده مردم مومن و غیور ايران در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را نشان دهنده رشد فزاینده شعور سیاسی آنان دانست و اظهار داشت:  حضور حماسي مردم موجب استحكام نظام مردم سالاری دینی در كشورمان شده است.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اعتراف رسانه‌هاي بيگانه به كم نظير بودن حضور مردم ايران در پاي صندوق‌هاي راي گفت: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که برغم تلاش‌های وسیع امپراتوری رسانه‌ای غربی  صهیونیستی برای جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات، توانست بار دیگر اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را به جبهه معاندین نظام دیکته كند.

نماينده ادوار مجلس همه كانديداهاي رياست جمهوري و هواداران آنان را به لحاظ ايجاد شور و شوق انتخاباتي در كشور شايسته قدردانی دانست و افزود: تبريك همه كانديداها به منتخب مردم نشانه اخلاق مداري و پايبندي همه طيف‌هاي سياسي بخصوص اصولگريان به قانون است و اين نحو برخورد، خاطره ناراحت كننده برخي قانون شكني‌ها و اقدامات كانديداهاي مغلوب انتخابات دهم رياست جمهوري را از اذهان مردم زدود.

اين فعال سياسي، تبليغات رسانه ملي و تلاش عوامل اجرایی، نهادهای نظارتی و نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش را در خلق اين حماسه بسيار موثر اعلام كرد و تصریح کرد: حضور شکوهمند مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و بستر تحقق حماسه اقتصادی را فراهم ساخت.

شايق وحدت و انسجام ملی را پشتوانه‌ امنیت کشور و خنثی کننده‌ ترفندهای دشمنان دانست و خاطر نشان كرد: اکنون که حماسه  سیاسی تحقق يافته و رييس‌جمهور يازدهم مشخص شده است بايد هیجانات و رقابت‌ها، جای خود را به همکاری و رفاقت دهد تا مسير پيشرفت ملت ايران بيش از گذشته هموارتر شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار