کنعاني‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کابينه دولت يازدهم معتقد به اقتصاد مقاومتي/مسائل فرهنگي نبايد لابه‌لاي اقتصاد به فراموشي سپرده شود

عضو جبهه ايستادگي گفت: کشور در حوزه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي نياز به توسعه همه‌جانبه دارد و مسائل فرهنگي نبايد در لابه‌لاي مسائل اقتصادي مورد فراموشي قرار گيرد.

"حسين كنعاني‌مقدم" عضو جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: توقع مردم از دولت "تدبير و اميد" اين است که از همه نيروهاي نظام استفاده کند.
 
وي ادامه داد: دولت يازدهم بايد از حماسه سياسي بهره گرفته و حماسه اقتصادي را در كشور شكل دهد چراکه اين دو لازم و ملزوم يكديگرند.
 
عضو جبهه ايستادگي تصريح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني بايد افرادي را وارد صحنه دولت و کابينه كند كه كارآمدي، شايستگي و توانمندي آن‌ها براي رفع مشكلات كشور محرز شده باشد و دست به آزمون و خطا نزند.
 
کنعاني‌مقدم گفت: کابينه دولت يازدهم بايد هم داراي تدبير باشند و هم سابقه‌ آن‌ها روشن باشد و افرادي که عمدتا به دنبال سهم‌خواهي از دولت جديد هستند، نبايد جايي در کابينه داشته باشند.  
 
وي افزود: کشور در حوزه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي نياز به توسعه همه‌جانبه دارد و مسائل فرهنگي نبايد در لابه‌لاي مسائل اقتصادي مورد فراموشي قرار گيرد، ملت ما مسلمان و براي انقلاب اسلامي ارزش قائلند لذا ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب در عملكرد دولت ديده شود.
 
عضو جبهه ايستادگي  با اشاره به حديث پيامبر اسلام (ص) که فرمودند "کاد الفقر أن یکون کفراً" اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادي از اولويت‌هاي کشور ماست و با توجه به منابع عظيم و ثروت ايران، فقر بايد در  کشور ريشه کن شود.

کنعاني‌مقدم در پايان خاطرنشان کرد: همه مسئولان و افراد کابينه بايد با اعتقاد به اقتصاد مقاومتي و شکوفايي اقتصادي مشکل فقر را حل کرده و کشور را از اين مرحله عبور دهند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار