گلستان/

برگزاری همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب در گرگان

همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب امروز در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان پیش از ظهر امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خلق حماسه سیاسی و پیروزی مقتدارنه تیم فوتبال ایران به جام جهانی در سالن تبلیغات این سازمان اظهار داشت: ملت ایران در 24 خرداد با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در پای صندق‎های رای، یک حماسه به یادماندنی خلق کردند.

حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ابراز امیدواری کرد با انتخاب رئیس‎جمهور منتخب؛ مشکلات اقتصادی، معیشتی و ازدواج جوانان برطرف شود.

وی با بیان اینکه جوانان به عنوان یک سرمایه اجتماعی شناخته می‎شوند، خاطرنشان کرد: هیچ جامعه‎ای بدون حضور جوانان در عرصه‎های مختلف، به پیروزی و پیشرفت نمی‎رسد.

ملتی که هویت خویش را از دست ندهد می‎تواند کشورش را بسازد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نیروی جوانی یک سرمایه است که باید قدر آن را دانست و به موقع از آن استفاده کرد چراکه اگر بهار جوانی از دست برود دیگر فرصت‎ها بر نمی‎گردند.

ولی‎نژاد؛ هویت را اساس زندگی بشر عنوان کرد و بیان داشت: ایران دارای هویت دینی و اسلامی است، بنابراین ملتی که هویت خویش را از دست ندهد می‎تواند کشورش را بسازد.

وی با تاکید بر اینکه حجاب به عنوان هویت، آرمان و شاخص جامعه اسلامی است، تصریح کرد: در جنگ بسیاری از سرمایه‎ها را از دست دادیم اما هویت خود را از دست ندادیم.

حجاب به بانوان طراوت می‎بخشد/ زنان باید در خط مقدم تمدن اسلامی قرار بگیرند

یک کارشناس ارشد علوم تربیتی در این مراسم نیز با ابراز نارضایتی از اینکه متاسفانه نگاه به حجاب با رویکرد تربیتی همراه نبوده است، یادآور شد: باید نگاه به موضوع حجاب با رویکرد تربیتی دنبال شود تا در جامعه نتیجه‎بخش باشد.

حجت‎الاسلام محمد نودهی با بیان اینکه حجاب به بانوان طراوت می‎بخشد، افزود: بدحجابی طراوت و شادابی را از زنان و جامعه دور می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه زنان باید در خط مقدم تمدن اسلامی قرار بگیرند، ابراز داشت: امنیت و زیبایی از آثار و برکات حجاب محسوب می‎شود.

این طلبه جوان گفت: موسیقی رابطه مستقیم با بدحجابی دارد و عمر انسان را کم می‎کند.

همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب به همت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، اداره کل ورزش و جوانان استان و موسسه نسیم موعود در گرگان برگزار شد.
برچسب ها: عفاف ، حجاب ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.