مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۱

مهم‌ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه ۱۳۹۲/۰۴/۰۱ منتشر شده است موضوعاتی چون: آخرین جزئیات مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ملت، عربستان و قطر شرکای اصلی جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها در سوریه هستند، عقب نشینی دولت کانادا از مواضع خود نقطه مثبتی در روابط ایران و کشور‌های غربی است و. است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است.

آخرین جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ملت/ دیدار وكلاي ملت با روحانی

عضو هیات رئیسه مجلس زمان و نحوه ديدار رئيس جمهور منتخب با مجلس، تشكيل كميته مشترك دولت و مجلس براي تحليف و زمان مراسم تحليف را تشريح كرد.

عربستان و قطر شرکای اصلی جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها در سوریه هستند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به همان اندازه که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جنایات سوریه سهیم هستند، رژیم‌های قطر و عربستان و سایر هم‌پیمانان آن‌ها در منطقه نیز شریک جرم هستند.

عقب‌نشيني دولت كانادا از مواضع خود نقطه مثبتي در روابط ايران و کشورهاي غربي است

سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با بيان اين که عقب‌نشيني دولت كانادا از مواضع منفي عليه ايران نقطه مثبتي در روابط ايران و کشورهاي غربي است گفت: غربي‌ها بايد بدانند آنچه که در مردم سالاري ديني ما اتفاق مي‌افتد کاملا مبتني بر اصول دموکراتيک بوده و اگر اين کشورها به اين واقعيت پي ببرند قطعا دليلي براي مخدوش شدن روابط وجود ندارد.

نشست دوستان سوريه فقط براي تقويت روحيه معارضين و تاخير در شكست آنها برگزار مي‌شود
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با يادآوري برگزاري نشست گروه موسوم به دوستان سوريه در قطر گفت: اين نشست تنها براي تقويت روحيه معارضين و تاخير در شكست قطعي آنها برگزار مي‌شود.

لزوم بهره‌مندی از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید در نیروهای مسلح

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته بومی، به کارگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های جدید و استفاده از آموزش‌های صحیح باید سرلوحه کارهای نیروهای مسلح به خصوص نیروی زمینی باشد.

پيروزي‌هاي ميداني دولت اسد باعث شده معارضين سوريه قافيه را ببازند
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به نشست گروه موسوم به دوستان سوريه در قطر گفت: موفقيت‌هاي ميداني دولت بشار اسد سبب شده معارضين سوري قافيه را ببازند و به دنبال چاره‌جويي باشند.

نبايد براي رئيس جمهور منتخب تعيين و تکليف کنيم

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: مهمترين اولويت کشور اين است که همه احزاب و گروه‌ها با "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" همکاري کنند و ما نبايد تعيين کننده اولويت کاري دولت باشيم بلکه شخص رئيس جمهور است که اولويت‌ها را تشخيص مي‌دهد.

آيت‌الله هاشمي: شور جوانان پس از حماسه سياسي پشتوانه‌اي عظيم براي دولت يازدهم است

"حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني"، رئيس جمهوري منتخب مردم ايران صبح امروز با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ديدار و گفتگو كرد.

انسان، ازلی است/ امام بالاترین تجلی کامل خداست
رئیس‌جمهور با بيان اينكه خدا ازلی و ابدی است و انسان که بالاترین جلوه خدا است، ازلی است، گفت:‌ امام بالاترین تجلی کامل خدا بوده و برای همه انسان‌هاست.

برنامه جامع توسعه امور زنان و خانواده تعیین شد
با موافقت دولت، برنامه جامع توسعه امور زنان و خانواده تعیین شد.

جزئيات ديدار محمدرضا عارف با رئيس جمهور منتخب ملت
جزئيات ديدار محمدرضا عارف با رئيس جمهور منتخب ملت "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" منتشر شد.

تلاش دستگاه قضا براي اعتمادسازي و پيگيري مطالبات مردم


رئيس دستگاه قضايي كشور گفت: تلاش مسئولان قضايي كشور به سمت اعتمادسازي و مطالبه عمومي مردم معطوف شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار