جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی لوله کشی - آندروید



کار شما ساده است؛ باید لوله های یک کارخانه رنگ را به کارخانه دیگر وصل کنید. توجه داشته باشید که باید لوله های همرنگ را به هم متصل کنید. گاهی اوقات نیز باید با ترکیب رنگ ها، رنگ دیگر را بسازید یا از هم جدا کنید. نکته قابل توجه این است که در بعضی از لوله ها سرعت جاری شدن رنگ در آنها بالاتر است.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی حباب ها - سیمبیان



بازي زيباي حباب ها بازي با جنب و جوش زياد و با موسيقي آرامبخش است. شيوه بازي بسيار ساده است: كافيه صفحه رو پر از حباب كنيد ولي به طوري كه هر حباب قبل از كامل شدن به توپ هاي سرگردون برخوردي نكند. اين بازي از سري بازي هاي تمركز حواس است.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی آتش نشانی - آیفون



شما در نقش یک آتش نشان با تجربه، باید ارتفاع سکوی آب پاشی و همینطور زاویه آن را به  درستی تنظیم کنید، مسیر لوله های آب را پاک سازی کنید و با کمتری مقدار آب، آتش سوزی ها را مهار کنید! فقط به این ترتیب خواهید توانست جنگل زیبای خود را از آتش نجات دهید.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.


درهای شگفت انگیز - ویندوز فون



یکی از بازی های فکری بسیار محبوبی که در میان سیستم های عامل می توانید پیدا کنید بازی در ها است. در این بازی شما باید با توجه به محیطی که به شما نشان داده می شود حرکات خاصی انجام دهید تا بتوانید در بسته را بازکرده و مرحله را به پایان برسانید. این بازی کمی اعتیاد آور است و وقتی شروع کنید دست نگه داشتن از آن سخت است.
 
برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
nima
۱۸:۴۶ ۱۱ تير ۱۳۹۲
خیلی عالین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۶ ۱۱ تير ۱۳۹۲
لطفا برای جاوا هم بگذارید
آخرین اخبار