بیمه تکمیلی یا بیمه ای به ضرر بازنشستگان

بیمه تکمیلی، موضوعی که اکثر بازنشستگان با آن موافق بودند ؛ اما انگار این روزها بود و نبود بیمه تکمیلی دردی از آن ها دوا نمی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این روزها کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی پاتوق همیشگی بازنشستگانی شده که از بیمه تکمیلی دی استفاده کردند، اما هزینه های درمان آن ها پرداخت نشده است.
پیرمرد تقریباً 70 ساله ای که چند سالی است بازنشسته شده و با حقوق بازنشستگی زندگی می کند، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای انجام آزمایشات لازم به بیمارستانی مراجعه کردم پس از انجام آزمایشات که هزینه آن حدود 400 هزار تومان شده بود برای گرفتن هزینه آزمایشات به بیمه تکمیلی مراجعه کردم اما گفتند آزمایشات انجام شده در لیست تعهدات بیمه تکمیلی نیست و هزینه ای پرداخت نکردند.
زنی حدوداً 53 ساله که استفاده از بیمه تکمیلی از سوی تأمین اجتماعی را به صورت اجباری عنوان کرد، اظهار داشت: به اجبار ماهانه مبلغی از حقوقمان را برای بیمه تکمیلی که هیچ کارایی برایمان ندارد کسر می کنند و در این زمینه کسی پاسخگو نیست.
بازنشسته دیگری نیز در ادامه صحبت های هم قشر خود افزود: 4 ماه است که برای حصول مطالبات خود از بیمه تکمیلی در تردد هستم، شاید به اندازه مبلغی که طلبکارم صرف هزینه ایاب و ذهابم شده اما پولم را هنوز نداده اند.
بیمه دی به تعهدات قانونی خود در مورد پرداخت هزینه های درمانی بازنشستگان تأمین اجتماعی پایبند نیست و همین موضوع باعث اعتراض بازنشستگان شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار