عليلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

موافقت لاريجاني با پيش‌نويس طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي/ به زودي وارد فاز اجرايي مي‌شويم

رئيس کميته تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي کشور از موافقت رئيس مجلس شوراي اسلامي با پيش‌نويس طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي کشور خبر داد و گفت: قرار شد با موافقت وي، بودجه‌ای برای این کار تخصیص داده شود، که پس از موافقت کتبي رئيس مجلس با برآورد هزينه انجام شده و ارجاع آن به دستگاه‌ها ومعاونت‌هاي مربوطه وارد فاز اجرايي خواهيم شد.

 "علي عليلو" نماينده مردم شبستر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي کشور اظهار داشت: تا کنون مقدمات تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي کشور از جمله تدوین برنامه‌ها، شکل‌گیری کمیته‌ها، شناسایی افراد خبره و کارشناسان، برآورد مالی و زمان‌بندی انجام اين کار، صورت گرفته است.

وي در ادامه افزود: در جلسه‌ای که اخیرا با رئیس مجلس شورای اسلامی نيز در این خصوص داشته‌ام پیش‌نویس این تحقیق و تفحص را به اطلاع وي رسانده و آقای لاریجانی هم موافقت خود را با برنامه‌ها و برآورد هزينه ارائه شده، اعلام کردند.

عضو کميسيون صنايع و معادن در ادامه تصريح کرد: پس از اين ديدار مقرر شد تا وي کتبا نيز موافقت خود را اعلام و به دستگاه‌ها و معاونت‌هاي مربوطه ارجاع کنند تا اين کميته هر چه سريعتر بتواند وارد فاز اجرايي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیته ، تفحص ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار