رودهن/قائم مقام اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی؛

طرح ساماندهی سینماها مشمول شرق استان تهران هم می شود

قائم مقام اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: ولی در همین راستا هم سینماداران نیز از این درد مشترک در سینما رنج می برند که سازمان سینمایی طرح ساماندهی به وضعیت سینماداران را عملی خواهد کرد برنامه هایی برای بازسازی سینماها در شرق استان تهران داریم که سینمای مناطق پردیس و دماوند و سایر مناطق نیز در این قالب قرار دارند.

مهدی عظیمی میرآبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت سینمای شهر پردیس گفت :سینماداران ما در سینمای کشور جزء اصنافی هستند که در مقابل تلاش های شبانه روزی برای نمایش تولیدات سینما در ژانر های مختلف هنوز نمی توانند با توجه هزینه های درون سازمانی که دارند مشکلات خود را حل کنند و بتوانند متناسب با صرف هزینه هایی که دارند درآمدزایی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سینمایی طرح های مختلفی را برای کاهش کمبودهای سینماگران اجرایی کرده است افزود : سازمان سینمایی به عنوان متولی سینما در کشور برای حل مشکلات نمایش فیلمها در سینماهای کشور طرح های مختلفی را تا کنون به مرحله اجرا گذاشته است تا با کم کردن کمبود های موجود در بخش اکران باری از دوش سینماگران بردارد.

قائم مقام اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با تاکید براین موضوع که دنبال رفع مشکلات سینماداران هستیم اضافه کرد: ولی در همین راستا هم سینماداران نیز از این درد مشترک در سینما رنج می برند که سازمان سینمایی طرح ساماندهی به وضعیت سینماداران را عملی خواهد کرد.

مهدی عظیمی میرآبادی در خاتمه اظهار داشت :برنامه هایی برای بازسازی سینماها در شرق استان تهران داریم که سینمای مناطق پردیس و دماوند و سایر مناطق نیز در این قالب قرار دارند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.