مازندران /

قهرمانی تیم کانوپولو بانوان مازندران در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور

تیم کانوپولو بانوان مازندران در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور قهرمان شد

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در این مسابقات هفت تیم به صورت دوره ای در مجموعه آزادی تهران با هم رقابت کردند که تیم مازندران با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وکیلیان در   افزود: تیم کانوپولو بانوان مازندران در دوره مقدماتی با پیروزی مقابل تیم های همدان، هرمزگان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان با اقتدار راهی فینال شد.

رئیس هیئت قایقرانی مازندران گفت: در فینال این رقابتها نیز تیم مازندران در برابر خراسان رضوی در بازی قانونی مساوی شد اما با گل طلایی موفق شد حریف را شکست دهد و قهرمان این دوره را به نام خود کنند.

وکیلیان افزود: این مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون و مربیان تیم ملی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با اشاره به مربیگری جمیله طهماسبی از بازیکنان ملی پوش مازندرانی در این رقابتها گفت: فاطمه اسماعیل پور، تکتم آخوندزاده، کوثر فراصتی، سید معصومه دشتیان، فاطمه فرسوی و زهرا علی نژاد به عنوان بازیکنان مازندران حضور داشتند.

وکیلیان از برگزاری اردوی آمادگی تیم کانوپولو مردان مازندران در فریدونکنار خبر داد و افزود: تیم مردان نیز برای آمادگی بیشتر در رقابتهای قهرمانی کشور در اردوی 10 روزه در فریدونکنار شرکت می کند./س

برچسب ها: قهرمانی ، کانوپلو ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.