ساری؛

برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی جوانان

نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولوی جوانان در بخش بانوان و آقایان از 5 تیرماه در نوشهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، تیم های ملی کانوپولوی جوانان کشورمان از 5 تیرماه در آغاز اولین مرحله اردوی انتخابی، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند. این اردوها در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

اولین مرحله اردوی تیم های ملی کانوپولوی جوانان از 5 تیرماه در نوشهر آغاز می شود و تا 21 تیرماه در بخش آقایان و تا 24 تیرماه در بخش بانوان ادامه خواهد داشت.

جملیه طهماسبی به عنوان مربی بانوان و اشکان صیادی مربی آقایان و مصطفی حق جو دستیار مربی بانوان اعضای کادر فنی این تیم ها هستند.

ترانه کامیاب از تهران، نادیا احمدی، مهرنوش رضایی و ستایش پیرنجم الدین از اصفهان، فاطمه اسماعیل پور، کوثر هاشمی و فاطمه جلیلی از مازندران، ملیکا برون، آمنه شیرزادی و کیمیا مرادی از مرکزی، مهتاب زهتاب از خراسان رضوی و ماندانا میرزاده از کرمانشاه در بخش بانوان و رضا انصاری آستانه و رامین هادی از تهران، رضا بیگی و امیرحسین عباسی از چهارمحال و بختیاری، محمدصالح سلطانی و سعید چاره جو از مازندران، مجید شعبانی و علی دلفان از مرکزی، متین باوندپور از کرمانشاه و امیرحسین زمانی، میلاد جعفری و رضا اسکندری از زنجان در بخش آقایان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.