قم/نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی:

در مسیر صادرات با دنده سنگین حرکت کنیم

رئیس مجلس با بیان اینکه امیدواریم دولت آینده دولتی قوی و متوجه نیازهای کشور باشد، گفت: دو حوزه اقتصاد و شرایط بین‌المللی از درجه اهمیت بالایی برای ایران برخوردارند بنابراین باید به آنها توجه جدی‌تری مبذول شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکانات صنعتی و تولیدی باید در قم رشد و توسعه یابند، اظهار کرد: در زمانی برخی به ما خرده می‌گرفتند که چرا در شهر مذهبی همچون قم باید نقش اقتصاد پررنگ باشد، که در پاسخ به آنها گفتیم این اقتصاد است که به ترویج مذهب کمک می‌کند، لذا با توجه به شرایط آب و هوایی قم مزیت‌های آن نیز باید افزایش یابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند دشمنان نظام در ظاهر از انتخابات ایران ابراز خشنودی کردند اما باید اذعان کرد آنها به هیچ عنوان اصل نظام را قبول ندارند که تحریم‌های اخیر آنان این امر را اثبات می‌کند.

لاریجانی چشم‌انداز آینده کشور را روشن دانست و گفت: آینده کشور در گرو توجه به اقتصاد و باروری آن است و این امر با رونق تولید حاصل خواهد شد، چرا که تاکنون عدم توجه به تولید زیان‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرده است.

نماینده مردم قم در ادامه اظهار کرد: استان قم باید مسیر توسعه و پیشرفت را ادامه دهد چرا که توسعه و آبادانی این شهر توجه به تولید آن است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی بالای کشور عراق افزود: در عراق ظرفیت‌های اقتصادی خوبی وجود دارد و مردم و مسئولان دو کشور نیز از روابط حسنه‌ای برخوردارند که باید راه‌های صادرات دو کشور باز شده و در این مسیر نیز ایران با دنده سنگین حرکت کند./س

برچسب ها: قم ، صادرات ، دنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.