عسلویه/

خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 1500 خانواده بی‌سرپرست

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 1500 خانواده بی‌سرپرست خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مراد شمس‌الدینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان شده و کمیته امداد در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: کمیته امداد از ابتدای تاسیس تاکنون همواره در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف آماده بوده و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کرده است.

رئیس کمیته امداد کنگان خاطرنشان کرد: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و امیدوار هستیم رضایتمندی افراد زیرپوشش فراهم شده باشد.

شمس‌الدینی از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 1500 خانواده بی‌سرپرست خبر داد و گفت: هم‌اکنون 1500 خانواده بی‌سرپرست از خدمات مستمر و باکیفیت این نهاد در کنگان بهره‌مند هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: حمایت شرکت‌های نفت و گاز مستقر در کنگان از مددجویان کمیته امداد امری بسیار مهم و ارزشمند است.

عبدالله بحرینی افزود: در ماه جاری با مدیرعامل پتروشیمی پردیس کمک‌های ارزشمند نقدی و غیرنقدی به چند خانواده مددجو در کنگان ارائه شد.

وی به مشکلات مددجویان این نهاد در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 2500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 1500 خانوار بی سرپرست، 70 نفر بیمار سرطانی و 30 بیمار صعب‌العلاج‌اند که در آستانه ماه مبارک رمضان مانند گذشته چشم انتظار دستان سخاوتمند مردمان این دیار هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.