عاقبت يك بازيگر

بعد از سالها ايفاي نقش در عرصه‌هاي مختلف بازيگري به فالگيري روي آوردم.

"مهدي اميني‌خواه" بازيگر تئاتر سينما و تلويزيون در خصوص تله فيلم جديد خود در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تله فيلم "مردآباني" به كارگزداني "محمد احتشامي" را براي پخش از يكي از شبكه‌هاي سيما داريم كه فكر مي‌كنم تا يك ماه ديگر روي آنتن رود.
وي در خصوص حضور كمرنگ خود در آثار تلويزيوني عنوان كرد: سعي مي كنم در آثاري كه قابليت كار داشته حضور پيدا كنم ولي دليل اصلي كمبود بودجه است.
وي تصريح كرد: كمبود بودجه صدا و سيما خيلي از پروژ‌هها را خوابانده است و بعضي‌ها هم هنوز كليد نخورده در صف بودجه قرار گرفته‌اند.
"امين‌خواه" ادامه داد: در حال حاضر جديدترين كارم همان تله فيلم "مردآباني" است كه در نقش يك پسر نابغه در رشته رياضيات ظاهر مي‌شوم.
"اميني‌خواه" ادامه داد: ايم پسر نابغه به دفتر مجله‌اي مي‌رود و به گرفتن فال قهوه مشغول مي‌شود.
 
دليل بيكاري‌ها نبود اثري جديد است
 
وي در خصوص بيكاري خيلي از همكاران خود تصريح كرد: بيشتر جوانان و پيشكسوتان عرصه بازيگري بيكار هستند و فكر مي‌كنم دليل اصلي آن افت توليد آثار سينمايي و تلويريوني است.
"امين‌خواه" درباره‌ي ورود برخي از جوانان عرصه بازيگري گفت: جوانان علاقمند بايد با تحصيل و دانش وارد اين كار شوند در غير اينصورت هم به خود و به كار لطمه مي‌زنند.
 
افت كاري ما هم مثل دوبلاژ است
 
"اميني‌‌خواه" با اشاره به ضعف دوبلورها تصريح كرد: بيكاري در بيشتر اصناف ديبده مي شود و اكنون بيكاري ما بازيگران شبيه دوبلور‌ها است و معتقدم جوانان بايد از اين وضعيت عبرت بگيرند و با آگاهي كامل و با داشتن سرمايه‌اي در جاي ديگري وارد كارهاي هنري شوند.
گفتني است؛ "مهدي اميني‌خواه" در آثار سينمايي چون "شاخه گلي براي عروس"، "زن بدلي"، "روح بابات زنده است"، "پنجره"  و در بسياري از آثار ديگر تلويزيوني و نيز در تئاتر فعاليت پررنگي داشته است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار